לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2014

איכס


בעיקרון הכל טוב, אז למה אני מרגיש חרא?
פשוט איכס לי
אני רוצה לרשום על פוליטיקה, על העולם אבל לא יודע זה פשוט לא מגיע אלי וכשאני מנסה אני נתקע.
אני ממשיך לצלם בכוח, כבר לא בא לי לצלם וזה עשה ועדיין עושה לי טוב אבל אני פשוט לפעמים פשוט מתבאס על הבינוניות.
כבר בכל כך הרבה מקומות השארתי פרטים לעבודה ושום מקום לא חזר אלי.
היום בערב הייתי בחנות בגדים והשארתי פרטים לעבוד מחסן שם אבל אמרו לי שרוב הסיכויים שלא צריך, הלכתי לחנות חיות אבל הוא רוצה מישהו עם ניסיון, הלכתי לחנות צעצועים ולא צריכים שם עובדים, הלכתי לאיזה בחור שעומד לפתוח מסעדה אבל זו לא מסעדה עם מלצרים אז הוא לא צריך...
בבוקר הלכתי למקס סטוק והמנהל שם אמר שהוא יחזור אלי (בחור שאני מכיר) ולא חזר אלי גם אחרי ששלחתי לו הודעה וגם אחרי שהתקשרתי אליו והוא שוב אמר שיחזור אלי.
בקיצור אני לא יודע מה נסגר איתי..
ביום ראשון אני אתחיל לעשות סיבובים בראשון לציון לחפש שם אולי. אני אעבור במסעדות, בתי קפה, חנויות...
נכתב על ידי , 12/11/2014 21:33   בקטגוריות אומץ, גועל נפש, הורים, חלומות, יומן, כסף, כלכלי, כעסים, מחשבות, מקצוע, עבודה, פחדים, פנאי, פרידות, שאלות, שקט נפשי, תסכול, סיפרותי, עבודה, פסימי, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)