לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2014

100 ימים מאושרים יום 9


כועס על אמא שלי...
כל מה שאבא שלי רצה זה לבנות לו מדף מעל המיטה (אחרי יותר מחצי שנה שהוא לא היה פעיל בגלל בעיות עיניים והוא לא ראה כלום) בשביל הציוד הרפואי שלו (מכונת הנשמה ללילות כדאי שהוא יוכל לישון כמו שצריך, מכשיר אינלציה בשביל שהוא יוכל לנשום ביום יום ועוד).
בגלל שהיא לא אוהבת את הרעיון היא התחילה להוציא מילים כמו "אתה סירחון" "בן זונה" "כל מקום אתה הופך למעברה" "מזדיין" ועוד כל מני ברכות כאלו ואחרות.
וזה אפילו לא שהוא הוציא איזה קרש מהזבל זה היה מדף ישן שישב אצלנו בחצר וכל מה שהיה צריך לעשות איתו זה לנקות אותו מאבק!
זה ככה כבר מאז שאני זוכר את עצמי בתור ילד.... ואחר כך מתפלאים למה יש לי טראומות מריבים וצעקות ולמה אני כמעט אף פעם לא צועק (רק בתוף הבית של ההורים כי זו השפה שאני מכיר שם).

כשגרתי בחודש ההוא באשקלון אמא של האקסית היתה צורחת על כולם חוץ ממני ויום אחד זה היה ממש יותר מדי בשבילי ואני הסתגרתי בחדר והתחלתי לבכות. גם היום בכיתי.

זה החזיר אותי לתקופה שבתור ילד הייתי מצמיד סכינים לצוואר בתחינה שזה יגמר.

היום גם החזיר אותי לימים שאמא שלי היתה מרימה ידיים, חונקת אותי, סוטרת לאחותי.

נראה לי שעדיין יש לי צלקות קטנות על הצוואר ממנה והיא עוד האשימה אותי שעשיתי את זה לעצמי.

היתה צורחת על אחותי שהיא זונה כי היא חזרה מאוחר בערב (12 בלילה)...

 

טוב.... עבר... מסתכלים קדימה לימים יותר טובים.

 

5 דברים שאני מודה עליהם:

-כןכן ישראבלוג שוב, המקום הזה עוזר לי כל פעם מחדש לפרוק את העומס המנטלי שיושב עלי

-על שיטות לחיזוק חיובי שעוזרות לי להשאר חיובי גם בימים קשים

-על בגדים חמים שמשאירים אותי בריא בימי חורף אלו

-חברים, חברים, חברים, אני תמיד תמיד יהיה שמח על זה שיש לי חברים טובים שאני יכול לדבר איתם על הכל

-על קסם שכל פעם במקרה שולחת לי תמונה חמודה שלה וכל פעם מחדש מעלה לי חיוך!

 

אגב קסם, שיהיה לך המון בהצלחה בסופ"ש, אומנם כבר אמרתי לך את זה בפרטי אבל שיהיה לך המון בהצלחה!

אוהב אותך המון!

 

100 ימים מאושרים יום 9:

אז היום לא עשיתי שום דבר מיוחד אבל בהחלט עשיתי דבר שעושה אותי מאושר וזה צילום, צילמתי מס' תמונות בחצר של הבית והתמונה שאני הכי אוהב היא זו:




לשאר תמונות אתם מוזמנים להכנס לבלוג צילום שלי בלינק - החיים בתמונות

 

נכתב על ידי , 27/11/2014 20:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)