לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2014

סתם, זה הכל סתם


וואו פשוט וואו...

אין לי כוח פתאום, לא לעדכן, לא לכתוב, לא לראות אנשים... אני מתחיל להכנס לדאון וזה לא טוב.

וגם אין סיבה באמת! לא יודע מה יש לי....

יום שישי הייתי ביום הולדת של ידידה והיה משעשע, בהתחלה הרגשתי ממש לא קשור ולא נעים כזה כי שנים שלא יצאתי עם החבר'ה האלו אבל לאט לאט נפתחתי יותר ואפילו רקדתי פיכח! שזה חדש לי.

בשבת היה אימון והאימון היה ממש טוב וממש נהנתי עד שהגיעה שעה מסויימת שפתאום נפל עלי דיכאון ועצבים משום מקום...

בכל מקרה הביאו קשת אולימפית לאימון היה מדליק לאללה ופגעתי בניסיון ראשון שלי מבערך 15 מטר בבקבוק 1.5

כאילו הייתי יורה בקשתות לארפים אבל זה לא באמת נחשב חחח.

גם במהלך האימון לודוויג בא אלי ביציאה כזו "רק שתדע שאני ממש גאה בך על כל הקטע של הגמילה וזה. כאילו באמת אם אי פעם היתה לי דמות שאני מעריץ אז זה אותך, אתה עושה משהו שאני אף פעם לא אוכל לעשות."

וזה הביך אותי, גרם לי לאי נוחות...

גם הבוקר קאיוקי אמרה לי שהיא ממש מעריכה אותי על הפרוייקט שאני עושה ואפילו הג'ינג'ית אמרה לי מספר פעמים שהיא גאה בי והוציא מחמאה מהג'ינג'ית זה לא קל.

ורק אני לא גאה בעצמי או חושב שאני עושה משהו מיוחד ורק אני חושב שמה שאני עושה הוא רנדומלי בהחלט ולא משהו שאמור להיות מקור לגאווה.

אני מתקן את השגיאות שאני עשיתי לעצמי, אני פגעתי בכל כך הרבה אנשים בדרך השלילית אם במכוון ואם לא במכוון אני פגעתי ואני הרסתי.

ועכשיו אני מנסה לתקן נזקים ואני נלחם וזה קשה אבל זה לא ראוי לגאווה, ואני לא מודל לחיקוי או דמות להערצה...

אני פשוט אני.

 

אז אני מוחמא מאוד אבל גם מובך מאוד...

 

היום משמרת ראשונה בקקאו, היה מעולה!

צוות נחמד, בוס משעשע ומצחיק לראות עד כמה רוסי גדול שנראה מפחיד יכול להיות כזה חמוד!

גם מתחשבים שם בחיים שלי ושואלים אותי איך אני יכול, לעבוד.

זה גם משרה מלאה והשבוע אני עובד 7 ימים בשבוע.

 

אז הפרוייקט רישמית יצא לדרך ואתם יכולים לראות תמונות ראשונות בקבוצה בלינק הזה! פרוייקט זהות אישית Don't tell me who I am

 

ועכשיו תמונות! אחת מהאימון, אחת מהיום הולדת בשישי ואחת מקקאו!






 

אז אלו היו ימים 10-11-12 ב-100 ימים מאושרים!

נכתב על ידי , 30/11/2014 19:24   בקטגוריות 100 ימים של אושר, RDND, אומנויות לחימה, אומץ, אושר, אייקידו, אימונים, אלימות, בלוג צילום, גמילה, חורף, חלומות, יומן, כלכלי, כסף, כעסים, לארפ, לילה, מוסיקה, מחשבות, מכורים אנונימים, מקצוע, משחקי תפקידים, נעים, נרקומן, עבודה, עצוב, פחדים, פייסבוק, פנאי, צילום, קבוצות צילום, רגעי אושר, רקטות, שאלות, שמח, שמחה, שקט, שקט נפשי, אהבה ויחסים, אופטימי, אינטרנט, אקטואליה, סיפרותי, עבודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)