לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2014

לא צלם


אני שוקל להפסיק לצלם.

אני לא אוהב את התמונות שלי יותר.

הן חסרות גיוון או יצירתיות, אין לי רעיונות חדשים והציוד שלי מוגבל.

על מי אני אובד? אין לי ציוד, אני מצלם עם הפאקינג פלאפון ועוד חותם Nimrod Arbel Photography כאילו אני לא פחות מצלם שלמד ומתמקצע בצילום.

חובבן לא יוצלח במיוחד.

חח אפילו פתחתי בלוג לתמונות שלי ועמוד בפייסבוק! ועוד הפרוייקט הזה למודעות עצמית :/

מה אני?

מי אני בכלל שאעז להתיימר להיות צלם?!

אז אני לא מוחק את הדפים האלו אבל כן מפסיק לעדכן שם.

גם בבלוג צילום וגם בעמוד.

הפרוייקט יעצר לבינתיים עד שאני אמצא צלם אמיתי שיחליף אותי.

לילה טוב

 

נכתב על ידי , 4/12/2014 20:28   בקטגוריות בלוג צילום, גועל נפש, חלומות, כעסים, לילה, מוסיקה, מחשבות, עזיבה, פחדים, פייסבוק, פנאי, צילום, קבוצות צילום, תסכול, אינטרנט, אהבה ויחסים, ביקורת, סיפרותי, עבודה, פסימי, שחרור קיטור  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)