לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2014


תקופה לא טובה עוברת עלי.

אני חסר כוחות ומוטיבציה לכלום, עובד כל יום בעבודה ובבית אחראי על כמעט תפקוד כל הבית וצריך להקשיב לריבים הלא פוסקים של ההורים.

אתמול אבא סיפר לי על הקשיים שלו וכמה שהוא מרגיש נטל ועל התסכול שלו שהוא הפך מאדם מתפקד לאדם חסר יכולת לכלום, חצי משותק וכמעט עיוור לגמרי, על הלחצים מאמא שלי ועוד.

המצב הנפשי הרעוע שלי משפיע גם על הפיזי. כאבים בגוף והשמנתי מלא.

עכשיו חיכיתי לאוטובוס ופשוט התחלתי לבכות.

אני מלא, עמוס ולא יודע מה לעשות.

אני כבר לא מוצא נחמה בצילום וניסיתי לחזור לכתיבת שירים.

חושב כל הזמן על האקסית ואפילו מתגעגע אחרי כל מה שהיא עשתה לי.

אתמול בערב קיבלתי הודעה שהפרואנית רוצה שאני אמחוק את התמונות שלה, אמרה שהיא מרגישה לא בנוח איתן.

אני לא חייב חוקית כי יש לי מסמך חתום ממנה שאני יכול לעשות מה שאני רוצה עם התמונות אבל אני לא בן זונה אז אני אמחוק ברגע שיהיה לי זמן להתפנות לזה.

זה גם הפיל אותי נפשית ואני מגיע למקומות שאני לא רוצה להיות בהם.

אני אבוד.

נכתב על ידי , 7/12/2014 12:14   בקטגוריות אומץ, גועל נפש, הורים, חלומות, יומן, כעסים, מוסיקה, מחשבות, עבודה, עזיבה, עצוב, פחדים, פנאי, פרידות, צילום, שאלות, שקט נפשי, תסכול, אינטרנט, ביקורת, פסימי, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)