לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2015

קוראים לי נמרוד ואני מכור


רק להיום יש לי יום ניקיון אחד.

יותר מדי, יותר מדי עבר לי בזמן האחרון וזה מצחיק כי בגדול הכל כמעט מושלם.

זה התחיל במוות וחולי וזה ממשיך באמא שאני מתעורר כבר שנים מצרחות וקללות שלה ועל זה שכולם אשמים.

פתאום כולם מתחילים להגיד לי במשפחה "אל תדבר עם זה ואלו צבועים" וכולי... הכל בגלל שאני צריך לקבל ירושה ואני אומר כוסעומו הירושה, תנו לי לחיות את החיים שלי, למה הלחץ המגעיל הזה?!

יום שישי סיימתי מערכת יחסים שידעתי שהיתה קולקלת ולא מוצלחת אבל זה בכל זאת היה קשה, לפני זה היתה דרמה מטורפת שלא קשורה אלי אבל בכל זאת גררו אותי אליה.

ואתמול.... אתמול אני מגיע לאימון ומקבל הודעה בפייסבוק שמאיימת עלי לנתק קשר עם דנה ועם הג'ינג'ית וכל מי שאני מכיר שקשור אחרת הבחור ששלח לי את ההודעה ודנה אקסית שלי יתלוננו במשטרה על אונס שלא עשיתי, הם יגידו שאנסתי את דנה.

מהכרותי עם מערכת המשפט בארץ אין לי מילה בנושא ואם הם יתלוננו אני אכנס להמון שנים בכלא ואני ממש לא מוכן לקחת את הסיכון הזה על החיים שלי, אז כמו שרשמתי בפוסט הקודם, ניתקתי קשר עם הג'ינג'ית ואני ממש מצטער על מה שרשמתי שם כי הרוב לא נכון, כן אכפת לי ממנה ואני כן רואה אותה בתור אחות קטנה, כן לפעמים היא פוגעת בלי לשים לב אבל אני מתמודד עם זה.

אני פגעתי בה המון ועשיתי כל מה שביכולתי לנסות לכפר על המעשים האלו אבל אני לא יכול לעשות יותרניתקתי קשר גם עם הפרואנית, עם הקטנה הגבוהה ועם דהרי ולכולן הסברתי בדיוק למה אני מנתק קשר ולמה אני חוסם אותן בפייסבוק ובוואטסאפ ולמה אני יותר לא אצור איתן קשר.

הכל בגלל מישהי אחת שיצאתי איתה פעם והרסה לי חלק נכבד מהחיים.

אז שתיתי אתמול, אומנם רק 2 כוסות וודקה אבל זה 2 יותר מדי אז מתחילים מחדש.

קוראים לי נמרוד ואני מכור.

רק להיום יש לי יום ניקיון אחד.

נכתב על ידי , 8/2/2015 11:05  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)