לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2015

הגיע הזמן - עמוד לתכשיטים שלי


אתמול התמוטטתי חח

ישר למיטה ונרדמתי לכל הלילה.

לא היה לי כוח לכלום וזה השפיע על המצב הנפשי שלי ובטח אפשר לראות את זה על הימים האחרונים.

היום אני לא עובד תודה לאל, קצת חופש מהמקום הזה אבל בכל זאת אני צריך להיות אצל אחי ולעזור עם הובלה של רהיטים לחדר של אחיינית שלי שזה קצת מעצבן.

עד שיש לי יום שאני לא עובד בו, עד שיש לי יום שאני יכול לעבוד על תכשיטים מהבוקר ועד הערב (עד הקבוצת NA), במיוחד עם ההזמנות שיש לי.

אני צריך עוד לקנות נחושת בשביל תליון לב וצמיד אינסוף שהזמינו ממני.

את הtriquetra הצלחתי למכור לחבר ממשחקי התפקידים, אדם שאני מכיר שנים על גבי שנים.

מוכר לו ממש בזול ולא במחיר שאני אמור לשים על זה.

פתחתי עמוד פייסבוק לתכשיטים שלי ששם יהיה אפשר להתעדכן על מחירים ולראות תכשיטים חדשים.

nimrodjewelry

אתם יותר ממוזמנים להכנס, להתרשם, לפנות אלי במייל שרשום שם ואולי אפילו להזמין משהו.

 

נכתב על ידי , 17/2/2015 07:33   בקטגוריות אומץ, אושר, חלומות, יומן, כסף, כלכלי, מחשבות, מכירות, נעים, עבודה, פחדים, פנאי, פנטזיה, שאלות, שמח, שקט, שקט נפשי, תכשיטים, אופטימי, אינטרנט, עבודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)