לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2015

תודה לך


האמת, היום פחות הטריד אותי הטבריינית.

אני מתגעגע ואוהב אבל אם היא לא רוצה אותי אין שום סיבה שאלחץ וזה כל מה שיש לי להגיד בנושא.

דבוצ׳קה נסעה לה לפלמחים לכל הסופ"ש ואני דואג חח אני מרגיש כמו אמא שלי חחח איך אני שמח שהכרתי אותה היא מקסימה זו.

התמניה פשוט עושה לי "וואו".

יפהפיה, חייכנית, טובת לב וומטאליסטית. יו"ר ועדת קישוט ומצב רוח היא קראה לעצמה וזה ממש נכון.

כמה היא עוזרת לי בתקופה האחרונה ובדברים הפשוטים בחיוך, בהודעה משעשעת.

היינו אמורים לצאת לדייט אבל לי נגמר הכסף בגלל שהוא נגנב במכירה שהיתה לי ברובין הוד וגם היא היתה די קצרה אחרי שבוע של ימי הולדת וקניית מתנות.

וגם, הססתי לצאת איתה, בסוף אני אדכא אותה, בסוף אשעמם אותה.

אני טוב למי שאני יכול לעזור, טובתי האישית לא חשובה כמו טובתם של אחרים.

איי יהיה בסדר...

נכתב על ידי , 27/3/2015 16:18   בקטגוריות אומץ, חלומות, יומן, כלכלי, כסף, כעסים, מחשבות, מכירות, גועל נפש, נעים, סקס, פחדים, שאלות, שקט נפשי, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)