לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2015

גם בחוץ וגם בפנים


בחופש הזה הרשתי לעצמי הרבה יותר מדי, שתיתי, לא לרמת השוכרה אבל שתיתי.

עישנתי וויד בכמויות וזה צבוע מצידי בזמן שאני מסטול לנסות לשכנע אחר ללכת לNA בזמן שיותר משבוע וחצי לא הייתי בפגישה אחת ולא קראתי ב"רק להיום".

להטיף על כנות ואמת וכשחבר שאל אותי אתמול אם אני מעשן ג'וינט ישר שיקרתי ואמרתי שלא למרות שידעתי טוב מאוד שכן.

להטיף על כמה זה לא טוב ולעשות את זה בעצמי.

צריך להתחיל מחדש, שוב. כבר אין לי כוח להתחיל מחדש, לאסוף את עצמי מחדש, לנקות את עצמי פיזית ונפשית מחדש, הכל מחדש.

הסערה בחוץ נותנת לי השקפה טובה על מה שקורה בפנים.

אז אני וקאיוקי התחלנו לדבר שוב :/ בצורה מוזרה למען האמת.

היא הועילה בטובה להגיד לי שיצאה עם מישהו מהעיר שלי ושזה לא הלך ועשתה לי עוד טובה בזה ששלחה לי תמונה מתנשקת עם החבר הנוכחי והעלתה לי ציפיות בזה שאמרה שהתגעגעה וחשבה עלי ואחרי כמה משפטים שלי "אל תגרום לי להצטער על החלטות שקיבלתי".

מה שהיה לי אליה דעך אבל לא נעלם ולדבר איתה קצת עכשיו עורר תחושות ישנות על ימים שהיא קראה לי "אהוב".

טענה שהניתוק שהגיע ממנה הוא לא ממשהו שעשיתי אלא מפחד, היא נבהלה ולא הכי הסבירה ממה.

כואב לי הראש, כואב לי הלב.

אני לא מצליח להרפות!

וההיא מנתניה, אני לא זוכר אפילו איך ולמה התחלנו לדבר אבל מהר מאוד זיהיתי אותה והיא יודעת להעמיד אותי במקום והיא כל כך יפה ולא הסתרתי לרגע מה שאני חושב עליה ופתאום אני רואה שהיא יוצאת עם מישהו.

לא אמור להפריע לי, היתה לי ההזדמנות ואני העדפתי משהו אחר, אני העדפתי ללכת לשיעור כי זה היה השיעור האחרון לקורס וגם ככה לא למדנו כמעט כלום.

הסיבה שהעדפתי ללכת לשיעור היתה כי פחדתי, בדרך כלל אני פוחד מפגישות ראשונות, זה סוג של או שהפנטזיה נכונה או שהאדם השני קרוב לפנטזיה או שהפנטזיה תשבר לגמרי. אוח למה אני לא מסוגל פשוט להרפות מהמחשבות ומהכעס וביקורת עצמית ושפיטה של הסביבה.

"גשם גשם משמיים כל היום טיפות המים" גם בחוץ וגם בפנים.

 



נכתב על ידי , 12/4/2015 08:31   בקטגוריות אומץ, גמילה, גשם, חורף, חלומות, יומן, כעסים, לילה, מחשבות, מכורים אנונימים, נרקומן, פחדים, פנאי, שאלות, תסכול, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)