לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2015

להיות לבד עם המחשבות שלך


אני בעבודה.

משמרת שבת 8 שעות בניין כמעט ריק.

אתה לבד עם המחשבות שלך...

בסוף במצתבר לקחתי 21 כדורים ביום, זו כמות של כמעט חודש.

זה מראה את האותות על הגוף שלי.

סחרחורת, אי יציבות, בחילות...

איזה טיפש הייתי שלקחתי כ"כ הרבה.

ולמחשבות, אני לא באמת יודע על מה אני חושב.

אני מרגיש טיפש לפעמים, כשאני ליד השותפים שלי, ליד אחי...

אני פשוט מרגיש מטומטם, לא יוצלח, בלי עתיד.

כאילו פאק אני עוד מעט בן פאקינג 27!

אתמול דיברתי עם מישהי אונליין והיא שאלה בן כמה אני וכשאמרתי בן 27 היא אמרה הו כבר אפשר לעגל ל30.

30, בן 30 ואין לו כלום בידיים, תראו איפה אני פאקינג רושם את הדברים שלי, בישראבלוג.

אני בעבודה, בדלפק לובי של איזה בניין משרדים יוקרתי וכ"כ מתאפק לא לבכות.

להתבגר מפחיד אותי, אני לא מצליח לקבל את זה.. אני מתנהג כמו ילד בן 16.

השמנתי עוד...

נשקלתי, אני 115ק' 

אני כבר בקושי מצליח לזוז, אני מתאמץ כשאני קם מהספה כי אני כבד לי.

המון תיעוב עצמי יש לי כרגע

המון הרס עצמי

ללכת לעבודה אני מכריח את עצמי, אני לא יכול לפספס משמרות.

נכתב על ידי , 26/12/2015 20:58   בקטגוריות אומץ, אלימות, גועל נפש, גמילה, יומן, מחשבות, לילה, נרקומן, עצוב, פחדים, עזיבה, עבודה, תסכול, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)