לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2018    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אחרי שנים של חיפושים - מצאתי


כל כך הרבה זמן חיפשתי את מה שיעשה לי טוב, את הדבר שאני אוכל באמת להשקיע בו ולהוציא דברים יפים וטובים, את הצד האומנותי שבי.

סוף סוף אני משקיע ומקבל תמורה.

קצת יותר מ2000 שקלים השקעתי בקניה של ציוד וחומרים ועדין חסרים לי דברים אבל אני מצליח וזה ועושה לי טוב מבפנים.

סופ"ש שבוע הבא יש משחק מבוסס רובין הוד שאני מוכר שם בשישי - שבת והולך להיות מעולה ואני מקווה למכור כמה שיותר.

אתם גם מוזמנים להכנס לעמוד שלי בפייסבוק לתכשיטים: Nimrod Jewelry

להלן תמונות של מספר תכשיטים שיוצגו למכירה במשחק:















נכתב על ידי , 12/3/2015 14:25   בקטגוריות אומץ, אושר, בלוג צילום, חלומות, יומן, כנסים, כסף, לארפ, מחשבות, מכירות, מקצוע, משחקי תפקידים, נעים, עבודה, פייסבוק, פנאי, פנטזיה, צילום, קבוצות צילום, רגעי אושר, שמח, שמחה, שאלות, שקט, שקט נפשי, תכשיטים, אופטימי, אינטרנט, עבודה, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קצת על הזמן האחרון


האמת שעבר הרבה בזמן הזה שלא עדכנתי.

פספסתי את כל פגישות הNA של השבוע אבל בסדר נשתדל להשלים שבוע הבא.

כמעט התפטרתי מהעבודה ואז חזרתי בי ואני מוריד כמות משמרות, מבטל משמרות בטענה שאני "חולה" וסתם אין לי כוח להיות שם.

אני מרגיש שם "גלגל שלישי" ואפילו ברמת הלא רצוי אבל זו בטח ה"מחלה" שמשחקת לי בראש.

בגדול ממה שאני שומע מבת דודה שלי שגם עובדת שם שממש אוהבים ומרוצים ממני שם אבל המחלה הזו דופקת לי בשכל.

אמא שלי מעיקה עלי וכמעט כל פעם שאני רוצה להתיישב לעבוד על התכשיטים יש לה דברים לבקש ממני או להעיר על העבודות שלי וכל מני.

ובכל זאת בגלל שיש לנו אירוע במשפחה מחר היא ידעה לבקש ממני לעשות לה עגילים.

הקטע המצחיק שהיא בקשה לעשות עגילי ספירלה שלפי הקלטים מסמלים את שלושת המכשפות: הזקנה הבלה, האישה הצעירה והבתולה.

כולנו יודעים לאיזו קטוגריה היא נכנסת שם חחחח

ביום שלישי הייתי בבן בשט באלנבי הוצאתי פאקינג 600 שקלים(!) על חומרי גלם וכלי עבודה! פאקינג 600 שקלים!!!

ועכשיו יש לי 300 עבודות לסיים חח

יום חמישי כנס (מתרגש, פטל 3>), יום שבת צעדת הזומבים ויום הולדת.

חוץ מהכנס ביום חמישי הזמינו אותי ל2 מסיבות שונות ואין לי מושג לאיזו מהן אני רוצה להגיע אם בכלל אני אגיע לאחת מהן

נראה כבר, כשנגיע לגשר הזה נחצה אותו (או נפוצץ אותו)!!

בנוגע ליום הולדת, אין לי מושג מה לעשות, אני לא יכול לעשות מסיבת ענק עם חברים כי כולם שותים ואסור לי להיות באיזור עם אלכוהול נגיש לפי "חוקי" NA אז אני ממש מתלבט.

מזכיר, יש לי עמוד לתכשיטים שאני עושה בפייסבוק, מוזמנים להכנס, לעשות לייק ואפילו אם ממש בא לכם לעשות שיתוף :)

Nimrod Jewellery

להלן, תמונות:

 

1. עגילי הספירלה - פליז

2. שרשרת צמה - פליז

נכתב על ידי , 28/2/2015 08:57   בקטגוריות אומץ, אושר, בלוג צילום, גמילה, הורים, חלומות, יומן, כלכלי, כנסים, כסף, כעסים, מחשבות, מכירות, מקצוע, נרקומן, עבודה, פייסבוק, פנאי, פנטזיה, צילום, קבוצות צילום, רגעי אושר, שאלות, שמח, שמחה, שקט נפשי, תכשיטים, תסכול, אינטרנט, אופטימי, עבודה, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הזמנות


לא רק שאני מקבל מחמאות בשיעורים מהמורה ומשאר הסטודנטים על העבודות שלי ועל זה שאני עובד מלא בבית ולא משאיר את העבודות רק לשיעורים, התחלתי גם לקבל הזמנות בתשלום מאנשים שראו את העבודות שלי בפייסבוק וכו.

בחור שרצה תליון של אינסוף עם לב לכבוד יום האהבה בשביל חברה שלו.

חבר שרצה תליון של טריווטרה (triquetra).

עוד בחור שרוצה 4 תליונים של חץ וקשת מעוצבים.

בגדול אני נהנה וסוף סוף מצאתי משהו שאני אוהב וטוב בו ולא רק ממוצא.

אני הולך הרבה יותר לNA ויש פגישה מחר ועוד אחת ביום שבת והגיע הזמן שאני אכנס לטפל בעצמי ובבעיות שלי כמו שצריך.

אני סלחתי לעצמי על טעויות העבר, אם הצד השני מקבל את הסליחה שלי זה שלו.

החיים לא milk&honey אבל הם טובים וצריך להלחם על מה שרוצים גם אם יש אנשים שינסו להכשיל בדרך, גם אם אני אנסה להכשיל את עצמי מכל מני סיבות שרק הראש החולה שלי יכול להמציא.

מחר אני נוסע לתל אביב לקנות עוד קצת חומרי גלם לעבודה ואני אברר לגבי אופציה של למכור כסף לחנות כי יש לי המון כסף בבית שאין לי כל כך איך לעבוד איתו אלא אם אני אתיך אותו ואין לי איך.

-

להלן תמונות של התליונים המוזמנים (חוץ מהחץ וקשת כי עדיין לא התחלתי אותם)





נכתב על ידי , 12/2/2015 23:12   בקטגוריות 100 ימים של אושר, אומץ, אושר, בלוג צילום, חורף, חלומות, יומן, כסף, כנסים, מחשבות, מכורים אנונימים, עבודה, פייסבוק, פנאי, פנטזיה, רגעי אושר, קבוצות צילום, צילום, שמח, שמחה, שקט, שקט נפשי, אופטימי, עבודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



להתקדם


אני משתדל להתקדם הלאה, לומד, עובד, פוגש אנשים.

כבר יש לי הזמנות לתכשיטים שאני עושה וזה מרגיש טוב.

אבל משהו מסויים משאיר אותי מאחור כל הזמן, בכוח.

אני אגיד את זה פה חד וחלק.

לא רוצה לשמוע יותר על דנה, לא רוצה שיזכירו לי את דנה, לא רוצה שיגיבו לי על הפוסט האחרון שכתבתי יותר ואני חוסם את האופציה להגיב אליו ולפוסט הזה.

מי שאני שמור אצלו בפלאפון בתור "נמרוד דנה" - ודרך הנוק נוק כבר ראיתי כמה כאלו - קיבל הודעה ממני לשנות את השם למשהו אחר.

אני מאחל לה חיים מעולים וטובים רק שהיא, חברים שלה, ידידים שלה וחבר'ה שהיא מזדיינת איתם, שיצאו מהחיים שלי.

ולגבי מי שהגיב בתגובות של הפוסט הקודם (תגובות שנמחקו כי היו לא ראויות ויש לי חשד חזק מי רשם אותן).

אלכוהול הוא סם, וכן אני היום כשאני שותה אני שותה במידה ואני לא משתכר לאותה כמות שהייתי אבל אלכוהול יכול לפתוח דרך לדברים אחרים שהם ממש לא טובים לי.

אנשים ששותים במידה, שיבושם להם, אנשים שמעשנים ירוק/חום שיבושם להם אבל ברגע שזה משתלט על החיים שלך אתה הופך לנרקומן וזה מה שאני הייתי ועדיין ואני גאה בזה.

אני נרקומן ואני מכור מחלים וזה מה שאני אהיה עד הרגע שאני אמות ולכן אסור לי לשתות.

 

קטעים מן הספרות של NA (מכורים אנונימים):

 

מיהו המכור:

רובנו לא צריכים לחשוב פעמיים על שאלה זו. אנו יודעים! כל חיינו ומחשבותנו התרכזו, בצורה זו או אחרת, בסמים - להשיג, להשתמש ולמצוא דרכים ואמצעים כדי להשיג עוד. חיינו כדי להשתמש והשתמשנו כדי לחיות. בפשוטו, המכור הוא גבר או אישה שחייהם נשלטים על-ידי הסמים. אנו אנשים הלכודים בציפורניה של מחלה מתמשכת ומתקדמת שסופה תמיד אותו הדבר: בתי-סהר, מוסדות ומוות.

 

מהי התמכרות?

במשך ההיסטוריה ניסו רבים - רופאים, שופטים, אנשי דת, מכורים, בני המשפחות שלהם והציבור בכלל -להגדיר מהי התמכרות. מספר ההגדרות של ההתמכרות הוא רב, כמספר הקבוצות שיש להן עניין להגדיר מהי התמכרות. הגדרות אלו מדגישות דברים כמו תלות גופנית, תלות פסיכולוגית, דינאמיקה משפחתית, בעיות של התנהגות וכן שאלות מוסר. ניתן להרחיב יותר רשימה זאת, ואנ-איי יכולה להמציא הגדרה משל עצמה ולהוסיף אותה לרשימה. למרבה המזל מסורת עשר, אומרת לנו להתרחק מוויכוחים פומביים מעין אלו, השתתפות בויכוחים כאלה אינה משימה של אנ-איי. המשימה שלנו היא לשאת את בשורת ההחלמה למכור שעודנו סובל. ועם זאת, ההגדרה להתמכרות בשבילנו, היא עניין בעל חשיבות בתהליך ההחלמה, אחרי הכול, בצעד הראשון שלנו, אנו מודים שאנו חסרי אונים מולה, הודאה זו היא הבסיס שעליו בנויה ההחלמה שלנו. ולכן השאלה: "מהי ההתמכרות?" היא מאוד רלבנטית, על החברותא מוטלת האחריות לבחון אותה בתשומת לב. דיון זה לא יכלול חזרה על ההבנה הרחבה של התמכרות כפי שהיא מקובלת בחברותא שלנו. ניתן למצוא דברים אלה בספר הבסיסי, .בפרק "מיהו המכור!''. לעומת זאת נתרכז במספר נושאים בעייתיים, שוועד הנאמנים של משרד השירות העולמי התבקש לתת דעתו עליהם.

לשאלות ותשובות ניתן לפנות אלי בפייסבוק nimrod arbel

 


 

להלן מספר תמונות של תכשיטים שעשיתי במו ידיי:

 














 

עריכה (16:34)

הפוסט כן פתוח לתגובות

נכתב על ידי , 11/2/2015 13:43   בקטגוריות אומץ, אושר, אימונים, אלימות, גועל נפש, בלוג צילום, גמילה, חלומות, יומן, כסף, כעסים, מחשבות, מכורים אנונימים, מקצוע, נאצה, נרקומן, עבודה, עזיבה, עצוב, פחדים, פייסבוק, פנאי, פנטזיה, פרידות, צילום, קבוצות צילום, רגעי אושר, שאלות, שמח, שמחה, שקט, שקט נפשי, תגובות נאצה, תסכול, אהבה ויחסים, אופטימי, אינטרנט, ביקורת, סיפרותי, עבודה, פסימי, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)