לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2018    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

עוד קצת וסיימנו


אחח כמה שאני מעריך את הכישרון שלי בתכשיטים.

עוד מעט מסיים את ההזמנה הגדולה ששולמה מראש ואחריה את ההזמנה הקטנה.

התחלתי קורס חדש, "מודלים בשעווה" שבו בעצם נלמד לעצב ולגלף תכשיטים בשעווה ולצקת לכדי תכשיט מתכת. טכנולוגיה טובה שמאפשרת לייצר עשרות תכשיטים אותו הדבר בזמן קצת יחסית.

חזרתי לשתות אבל אני מגביל את עצמי, נראה כמה זמן זה יחזיק, בינתיים מחזיק יפה מאוד (כחודש שבו לא הפרזתי בשתיה ונהנתי ממנה בלבד).

אני בתחילתה של מערכת יחסים מטריפה וטובה.

בחורה כבת 30, יפה, מתוקה ואחראית אבל הכי חשוב, לא שותה ולא מעשנת, אפילו לא סיגריות.

מעצב את הגישה שלי מחדש בכל יום שעובר, אוהב את עצמי יותר 

כמו כל גבולי, יש לי ימים שהם ככה וימים שהם ככה.

אחותי חזרה לגור בבית וזה נחמד, היא משעשעת אותי והיום יצאתי איתה וחברה טובה שלה וישבנו בבית של חבר משותף. היה מקסים.

בכנראה שדנה מנסה להכנס לי לחיים שוב.

עזבו את זה שבגלל החוסר אחריות שלה ואחרי שאני הייתי חבר טוב וקניתי לה פלאפון על שמי, חודש לפני שנפרדנו והיא אמרה לי שהיא שילמה על המכשיר במזומן מסתבר שהיא לא שילמה ועכשיו יש חוב על שמי שהיא מסרבת לשלם אבל זה לא נורא, אני אשלם את החוב הזה וגם אחזיר לאמא שלה את מה שהיא הוציאה עלי בזמן שגרתי שם.

מה שבאמת הוציא אותי מדעתי זה שהג׳נג׳ית שלחה לי הודעה שדנההרוצה לחזור לאימונים בשבתות, "איכס אני שונאת את זה. משחקי ילדים מפגרים." "הלכתי רק כי אתה היית שם" אלו חלק מהדברים שהיא אמרה ופתאום היא מחליטה לחזור? מה קרה? חרטה כי הבחור שיצאה איתו עד עכשיו החליט להפרד ממנה?

שתבוא, יהיה משעשע

נכתב על ידי , 9/5/2015 03:48   בקטגוריות אומנויות לחימה, אומץ, אושר, אימונים, אלימות, חלומות, יומן, כסף, כעסים, לארפ, לילה, מחשבות, משחקי תפקידים, נעים, סקס, עבודה, פייסבוק, פנאי, רגעי אושר, שמחה, שמח, שקט נפשי, תכשיטים, מקצוע, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וואו


כמה שאני מקנא.

ובנושא אחר, עולמות היה מושלם!

ישנתי שם ואחרי בערך 8 שנים בכנסים הגיע הזמן שאעבור את החוויה המטורפת של "לישון" בכנס.

ביום הראשון עשו לי סשן פוטושוטס ויצא מטורף.

לילה ראשון היה לילה לבן ופשוט ישבתי עם אנשים וצחקנו ונהננו והיה מושלם, בימים היה כל כך חם ואחרי הלילה לבן זה היה על גבול הסבל אבל כל כך טוב!

בלילה השני פשוט נפלתי לישון בשק"ש וביום האחרון כ"כ הרבה זמן על הרגליים שאני בר מזל שלא נשרו לי!









 

נכתב על ידי , 9/4/2015 00:30   בקטגוריות 100 ימים של אושר, אומץ, אושר, אייקון, הארוקון, חלומות, יומן, כלכלי, כנסים, כסף, לילה, מחשבות, משחקי תפקידים, שמח, שמחה, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אחרי שנים של חיפושים - מצאתי


כל כך הרבה זמן חיפשתי את מה שיעשה לי טוב, את הדבר שאני אוכל באמת להשקיע בו ולהוציא דברים יפים וטובים, את הצד האומנותי שבי.

סוף סוף אני משקיע ומקבל תמורה.

קצת יותר מ2000 שקלים השקעתי בקניה של ציוד וחומרים ועדין חסרים לי דברים אבל אני מצליח וזה ועושה לי טוב מבפנים.

סופ"ש שבוע הבא יש משחק מבוסס רובין הוד שאני מוכר שם בשישי - שבת והולך להיות מעולה ואני מקווה למכור כמה שיותר.

אתם גם מוזמנים להכנס לעמוד שלי בפייסבוק לתכשיטים: Nimrod Jewelry

להלן תמונות של מספר תכשיטים שיוצגו למכירה במשחק:















נכתב על ידי , 12/3/2015 14:25   בקטגוריות אומץ, אושר, בלוג צילום, חלומות, יומן, כנסים, כסף, לארפ, מחשבות, מכירות, מקצוע, משחקי תפקידים, נעים, עבודה, פייסבוק, פנאי, פנטזיה, צילום, קבוצות צילום, רגעי אושר, שמח, שמחה, שאלות, שקט, שקט נפשי, תכשיטים, אופטימי, אינטרנט, עבודה, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כוח מוחלט, חוסר שליטה מוחלטת


תמיד רציתי להיות כמו טצואו מאקירה, בלי כל הקטע של שהוא הופך למפלצת והורג את עצמו וחצי מניאו טוקיו.

הכוח הזה שלו, אני כנראה הייתי עושה את אותו הדבר, התחרפן ועושה מה שעולה לי לראש רק כי אני יכול.

חוסר שליטה מוחלט עם כוח מוחלט, יש בזה יופי מסויים שמושך אותי כבר שנים.

 

נכתב על ידי , 8/12/2014 14:12   בקטגוריות 18+, אומנויות לחימה, אומץ, אלימות, חלומות, כעסים, מוסיקה, מחשבות, משחקי תפקידים, נעים, שחרור קיטור, סיפרותי, אינטרנט, פנטזיה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)