לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2018    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

Trust Issues


My trust issues will contiue to hurt others

and by hurting others I hurt myself.

That the curse of being me and being loved by me.

נכתב על ידי , 3/4/2017 18:33   בקטגוריות אומץ, מחשבות, סקס, עצוב, פחדים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לילה מדהים


וואו זה היה מטורף.

אני ועוד 3 בנות, מדהימות, יפהפיות וסקסיות יושבים אצלי בדירה ופתאום אנחנו מוצאים את עצמינו בים שוחים בעירום.

לילה מושלם וטוב.

סוף סוף לילה שאני יכול להגיד שבאמת לא היה חסר לי בו כלום.

כאילו כן, 2 מהן נכנסו עמוק מדי למים והייתי צריך לשחות אחריהן בשביל למשוך אותן חזרה לחוף ואני בעצמי כמעט חטפתי התקף לב תוך כדי אבל לא מתלונן.

לילה מספק וטוב.

אוהב אתכן 💗

נכתב על ידי , 19/8/2016 01:31   בקטגוריות 100 ימים של אושר, 18+, אומץ, אושר, חלומות, יומן, לילה, מחשבות, סקס, פנאי, רגעי אושר, שמח, שמחה, שקט נפשי, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עכשיו אני מבין


מהפעם הראשונה שחתכתי עד היום לא הבנתי מאיפה זה הגיע לי.

היום אני חושב שהבנתי פחות או יותר.

אני מתוסכל, גם מזה שלמרות שיש רגשות לשני הצדדים (למרות שאני כבר לא בטוח לגבי הצד שלה בגלל דברים שעשיתי) אז היא עדיין לא מעוניינת, גם שהיא יודעת שלפעמים היא עושה טעויות, היא יודעת שהיא מסכנת את עצמה אבל לא אכפת לה וגם מזה שאני יודע שהיא עם אחרים וזה מתסכל וכואב ובמיוחד מישהו ספציפי אוכל אותי מבפנים....

אני כ"כ דואג לה ואוהב אותה שבמקום מה שהייתי עושה פעם ומוציא את התסכול החוצה אני מוציא אותו על עצמי אבל אז יש את התסכול מהפגיעה העצמית שאותו אני הוצאתי עליה אבל גם את זה כבר לא (מה שמסביר למה היד והרגל שלי נראות כמו טבלאות יאוש).

חוץ מזה שהפכתי פרנואיד, מרגיש כאילו לכולם יש מניע נסתר וכולם מנסים להשיג משהו. אני יודע שזה לא נכון אבל ככה זה מרגיש או לפחות הראש שלי נותן לי להרגיש ככה.

אה ואתמול בלילה זרקתי את הסכין שלי והיום לא חתכתי למרות התקפי חרדה ארוכים וקשים. אחד של חצי שעה ואחד מעל שעה.

נכתב על ידי , 15/8/2016 21:22   בקטגוריות אימונים, אלימות, גמילה, חלומות, יומן, כעסים, מחשבות, סקס, פחדים, שאלות, תסכול, אהבה ויחסים, סיפרותי, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החבר הכי טוב


את החברה הכי טובה שלי, את גורמת לי להרגיש טוב כשהעולם שלי נשרף.

כשמילים כמו מוות, רחוב וכלא צפות מעלי את שם מרגיעה את החרדות שלי יותר טוב מכל כדור שלקחתי בחיים.

אני מכור אלייך כמו לסמים הקשים שהייתי מכור אליהם.

אז תודה לך, תודה לך ילדה יפה.

חזרתי לשתות כל יום כמעט, התחלתי לחתוך ומתישהו אני גם אלך מפה אבל בינתיים אני מדמיין.

אני מדמיין שאנחנו זוג כמו שבאמת הייתי רוצה.

את פה כמעט כל יום, את ישנה פה הרבה לילות.

אתמול נרדמנו מחזיקים ידיים ותודה לך על זה.

את זו שהחזקת לי את היד וסירבת לעזוב גם כשגרד לי האף וניסיתי לשחרר פשוט החזקת אותי חזק יותר.

כל נשיקה שאני נותן לך ללחי, למצח ולאף הלב חצי נקרע כי אני רוצה לנשק אותך בפה.

להגיד לך שאני אוהב אותך, מכור לריח ולתחושת הכוח שאת מכניסה בי.

מתישהו אני אצתרך להגיד לך ביי, מתישהו אני אצתרך ללכת.סבבי

נכתב על ידי , 14/7/2016 10:52   בקטגוריות אומץ, אושר, גמילה, חלומות, יומן, כעסים, מחשבות, סקס, עזיבה, עצוב, פחדים, פרידות, תסכול, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)