לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2018    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: 18. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לילה מדהים


וואו זה היה מטורף.

אני ועוד 3 בנות, מדהימות, יפהפיות וסקסיות יושבים אצלי בדירה ופתאום אנחנו מוצאים את עצמינו בים שוחים בעירום.

לילה מושלם וטוב.

סוף סוף לילה שאני יכול להגיד שבאמת לא היה חסר לי בו כלום.

כאילו כן, 2 מהן נכנסו עמוק מדי למים והייתי צריך לשחות אחריהן בשביל למשוך אותן חזרה לחוף ואני בעצמי כמעט חטפתי התקף לב תוך כדי אבל לא מתלונן.

לילה מספק וטוב.

אוהב אתכן 💗

נכתב על ידי , 19/8/2016 01:31   בקטגוריות 100 ימים של אושר, 18+, אומץ, אושר, חלומות, יומן, לילה, מחשבות, סקס, פנאי, רגעי אושר, שמח, שמחה, שקט נפשי, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז עובר דירה


אז השבוע אני עובר לרמת גן לדירה שחבר גר בה עד עכשיו - אותו חבר שטס לחו"ל.

אני ממש כבר עברתי בצורה לא רישמית, ישנתי שם 5 ימים רצוף, מחר אני מעביר חלק מהציוד שלי ומקווה ברביעי להעביר את השאר.

בעבודה הכל מעולה ומתחילים כבר לתת לי עוד אחריות ואוהבים אותי שם.

גם לי ממש כיף לעבוד שם ואני מרגיש שאני עושה משהו.

גם פגשתי מישהי שגרה ממש קרוב למקום שאני עובר אליו ומתפתח משהו אבל לוקחים את הזמן ולא ממהרים לשום מקום.

הסקס איתה נהדר, היא יפהפיה וכיף לי להיות איתה אבל יש מכשולים בדרך.

גם הייתי פרודוקטיבי אתמול והכנתי את שני אלו:







נכתב על ידי , 8/6/2015 22:23   בקטגוריות 100 ימים של אושר, 18+, אומץ, אושר, חלומות, יומן, כלכלי, כסף, מוסיקה, מחשבות, סקס, עבודה, פחדים, פנאי, פייסבוק, רגעי אושר, שקט נפשי, תכשיטים, אהבה ויחסים, אופטימי, עבודה, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כוח מוחלט, חוסר שליטה מוחלטת


תמיד רציתי להיות כמו טצואו מאקירה, בלי כל הקטע של שהוא הופך למפלצת והורג את עצמו וחצי מניאו טוקיו.

הכוח הזה שלו, אני כנראה הייתי עושה את אותו הדבר, התחרפן ועושה מה שעולה לי לראש רק כי אני יכול.

חוסר שליטה מוחלט עם כוח מוחלט, יש בזה יופי מסויים שמושך אותי כבר שנים.

 

נכתב על ידי , 8/12/2014 14:12   בקטגוריות 18+, אומנויות לחימה, אומץ, אלימות, חלומות, כעסים, מוסיקה, מחשבות, משחקי תפקידים, נעים, שחרור קיטור, סיפרותי, אינטרנט, פנטזיה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יושב על הגדר


אז אין הרבה מה לספר, יומיים די משעממים.

התחלתי לדבר עם ירח קצת יותר.

התחלתי לחשוב על הקטע של היזיזות יותר, להכניס קצת סקס נטול רגש לחיים שלי שזה משהו שלא עשיתי שנים כבר.

בדרך כלל אם הה סקס זה היה עם בת זוג או עם מישהי שרציתי שתהיה בת זוג (הכי נורא האמת שזו מישהי שאני רוצה בתור בת זוג אבל לא יוצא בסוף)

כבר יש לי יזיזה רק שאני חושב שהזנחתי אותה קצת אז אני לא בטוח לגבי הסטטוס שלנו כרגע :/ אבל וואלה לא הכי אכפת לי.

ולגבי ירח, היא סקסית אעש ואנחנו שולחים מדי פעם תמונות אחד לשניה והאמת שבא לי לזיין לה את הצורה חח (וואו אני לא מתבטא ככה אף פעם, מה קורה לי חח)

בסדר השבוע או שבוע הבא ניסע אליה ויהיה מגניב.

-

השבוע אני נפטר מחוב אחד שיש לי ואז נשאר לי רק עוד חוב לבנק.

מתישהו אחרי שאני אתמסד מבחינה כלכלית אני אעביר לחשבון של אמא של האקסית את הכסף שאני חייב לה לא כי אני "חייב" לה אלא כי אני מרגיש צורך לתת, אחרי הכל הם נתנו לי מקום להיות בו במשך חודש.

מחר אני רואה את קאיוקי! אני נוסע עם התימני אליה נראה כבר מה נעשה.

-

לקסם היה סופ"ש ממש טוב ואני ממש שמח בשבילה אבל אני חושב שקצת נמאס לה ממני חח הגיוני, יש לה חבר ואני מזיין לה בשכל כל הזמן.

אני חושב שאני צריך לתפוס קצת מרחק ממנה בשביל שזה לא ירגיש כזה לוחץ.

 

 

נכתב על ידי , 10/11/2014 21:10   בקטגוריות סקס, 18+, אושר, יומן, כסף, לילה, מוסיקה, מחשבות, פנאי, רגעי אושר, שקט נפשי, אהבה ויחסים, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)