לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2018    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

עוד צעד לכיוון עסק.


אז יש לי אתר-גלרייה
מוזמנים להקליק ולהתרשם.
החיים תמיד ישתנו לטובה
נכתב על ידי , 13/4/2018 07:17   בקטגוריות כלכלי, כסף, כסף, מכירות, מקצוע, פייסבוק, פנטזיה, פנאי, שמחה, שמח, שקט, שקט נפשי, תכשיטים, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז עובר דירה


אז השבוע אני עובר לרמת גן לדירה שחבר גר בה עד עכשיו - אותו חבר שטס לחו"ל.

אני ממש כבר עברתי בצורה לא רישמית, ישנתי שם 5 ימים רצוף, מחר אני מעביר חלק מהציוד שלי ומקווה ברביעי להעביר את השאר.

בעבודה הכל מעולה ומתחילים כבר לתת לי עוד אחריות ואוהבים אותי שם.

גם לי ממש כיף לעבוד שם ואני מרגיש שאני עושה משהו.

גם פגשתי מישהי שגרה ממש קרוב למקום שאני עובר אליו ומתפתח משהו אבל לוקחים את הזמן ולא ממהרים לשום מקום.

הסקס איתה נהדר, היא יפהפיה וכיף לי להיות איתה אבל יש מכשולים בדרך.

גם הייתי פרודוקטיבי אתמול והכנתי את שני אלו:







נכתב על ידי , 8/6/2015 22:23   בקטגוריות 100 ימים של אושר, 18+, אומץ, אושר, חלומות, יומן, כלכלי, כסף, מוסיקה, מחשבות, סקס, עבודה, פחדים, פנאי, פייסבוק, רגעי אושר, שקט נפשי, תכשיטים, אהבה ויחסים, אופטימי, עבודה, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד קצת וסיימנו


אחח כמה שאני מעריך את הכישרון שלי בתכשיטים.

עוד מעט מסיים את ההזמנה הגדולה ששולמה מראש ואחריה את ההזמנה הקטנה.

התחלתי קורס חדש, "מודלים בשעווה" שבו בעצם נלמד לעצב ולגלף תכשיטים בשעווה ולצקת לכדי תכשיט מתכת. טכנולוגיה טובה שמאפשרת לייצר עשרות תכשיטים אותו הדבר בזמן קצת יחסית.

חזרתי לשתות אבל אני מגביל את עצמי, נראה כמה זמן זה יחזיק, בינתיים מחזיק יפה מאוד (כחודש שבו לא הפרזתי בשתיה ונהנתי ממנה בלבד).

אני בתחילתה של מערכת יחסים מטריפה וטובה.

בחורה כבת 30, יפה, מתוקה ואחראית אבל הכי חשוב, לא שותה ולא מעשנת, אפילו לא סיגריות.

מעצב את הגישה שלי מחדש בכל יום שעובר, אוהב את עצמי יותר 

כמו כל גבולי, יש לי ימים שהם ככה וימים שהם ככה.

אחותי חזרה לגור בבית וזה נחמד, היא משעשעת אותי והיום יצאתי איתה וחברה טובה שלה וישבנו בבית של חבר משותף. היה מקסים.

בכנראה שדנה מנסה להכנס לי לחיים שוב.

עזבו את זה שבגלל החוסר אחריות שלה ואחרי שאני הייתי חבר טוב וקניתי לה פלאפון על שמי, חודש לפני שנפרדנו והיא אמרה לי שהיא שילמה על המכשיר במזומן מסתבר שהיא לא שילמה ועכשיו יש חוב על שמי שהיא מסרבת לשלם אבל זה לא נורא, אני אשלם את החוב הזה וגם אחזיר לאמא שלה את מה שהיא הוציאה עלי בזמן שגרתי שם.

מה שבאמת הוציא אותי מדעתי זה שהג׳נג׳ית שלחה לי הודעה שדנההרוצה לחזור לאימונים בשבתות, "איכס אני שונאת את זה. משחקי ילדים מפגרים." "הלכתי רק כי אתה היית שם" אלו חלק מהדברים שהיא אמרה ופתאום היא מחליטה לחזור? מה קרה? חרטה כי הבחור שיצאה איתו עד עכשיו החליט להפרד ממנה?

שתבוא, יהיה משעשע

נכתב על ידי , 9/5/2015 03:48   בקטגוריות אומנויות לחימה, אומץ, אושר, אימונים, אלימות, חלומות, יומן, כסף, כעסים, לארפ, לילה, מחשבות, משחקי תפקידים, נעים, סקס, עבודה, פייסבוק, פנאי, רגעי אושר, שמחה, שמח, שקט נפשי, תכשיטים, מקצוע, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סרטים


איי הסרטים שעוברים לי בראש בנוגע לטבריינית.

שכנראה הוחלפתי באינטימיות שהיתה ביננו.

אבל אסור לי לכעוס להתעצב או להפגע מזה, היתה אינטימיות, כבר אין. אשמתי, נכון, אבל אין מה לעשות בנוגע לזה, אני רק שמח שזה היה.

כתבתי לה מכתב ואני אביא לה אותו באייקון, אני מקווה שהיא תבין.

-

חוץ מזה היה היום יום סבבה, עבדתי מעל 9 שעות שזה מעולה ומחר אני עושה פתיחה בעבודה וממלצר ככה שיהיה לי קצת מזומן. מה שנכנס לי לבנק מהבר אני אשתדל לא לגעת והמזומן זה בשביל לחיות ביום-יום.

-

אני שמח בשביל דבוצ׳קה, התקבלה היום לעבודה שנכון היא לא משרדית בחליפה אבל היי יהיה לה את החופש להחליט מה לעשות עם הכסף שלה וזה עוזר ונותן ביטחון וכיף, עצמאות כזו.

ניסיתי לעזור לקשתית להגיע לאימון בשבת אבל היארל אמר שכנראה ולא כי זה לא בכיוון למרות שהצעתי לשלם על הדלק ופדו-בר לא יודע אפילו אם יש לו רכב אז... באסה.

לא ראיתי את הקשתית כבר 300 שנה לפחות.

בגדול, יום טוב ואני לאט לאט חוזר לעצמי המחוייך יותר והשמח.

-

אתמול סיימתי את הקורס מתחילים של הצורפות ואחרי פסח יתחיל הקורס מתקדמים, כבר לא יכול לחכות.

נכתב על ידי , 26/3/2015 20:37   בקטגוריות אומץ, אושר, חלומות, יומן, כלכלי, כסף, כנסים, כעסים, לילה, מחשבות, מקצוע, נעים, עבודה, פחדים, שאלות, תכשיטים, תסכול, אהבה ויחסים, אופטימי, עבודה, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)