לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2018    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

בהמשך לפוסט הקודם


רשמתי את אותו הפוסט גם כסטטוס בפייסבוק והתגובות היו מדהימות אז תודה למי שהגיב, שיתף ועודד.

היו גם כמובן תגובות קצת פחות נעימות שמגיעות מחוסר ידיעה של המצב וסטיגמות, היו כאלו שהסברתי והבינו והיו כאלו שלא יצאו מהסטיגמה וזה מובן ובסדר אני לא כועס עליהם יש לנו עוד המון עבודה.

אני מתעודד מזה שמצעד הגאווה למשל התחיל בדיוק ככה, 20 איש צועדים לבד עם שלטים באמצע ת"א רק שאצליהם גם היו מכות, אני שמח שאצלינו זה לא הדרדר לזה.

בגדול תגובות חיוביות וזה נורא משמח אותי.

נכתב על ידי , 1/9/2015 01:06   בקטגוריות אומץ, אושר, חלומות, מחשבות, רגעי אושר, שמח, שמחה, שקט נפשי, אופטימי, אינטרנט, פייסבוק  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אחרי שנים של חיפושים - מצאתי


כל כך הרבה זמן חיפשתי את מה שיעשה לי טוב, את הדבר שאני אוכל באמת להשקיע בו ולהוציא דברים יפים וטובים, את הצד האומנותי שבי.

סוף סוף אני משקיע ומקבל תמורה.

קצת יותר מ2000 שקלים השקעתי בקניה של ציוד וחומרים ועדין חסרים לי דברים אבל אני מצליח וזה ועושה לי טוב מבפנים.

סופ"ש שבוע הבא יש משחק מבוסס רובין הוד שאני מוכר שם בשישי - שבת והולך להיות מעולה ואני מקווה למכור כמה שיותר.

אתם גם מוזמנים להכנס לעמוד שלי בפייסבוק לתכשיטים: Nimrod Jewelry

להלן תמונות של מספר תכשיטים שיוצגו למכירה במשחק:















נכתב על ידי , 12/3/2015 14:25   בקטגוריות אומץ, אושר, בלוג צילום, חלומות, יומן, כנסים, כסף, לארפ, מחשבות, מכירות, מקצוע, משחקי תפקידים, נעים, עבודה, פייסבוק, פנאי, פנטזיה, צילום, קבוצות צילום, רגעי אושר, שמח, שמחה, שאלות, שקט, שקט נפשי, תכשיטים, אופטימי, אינטרנט, עבודה, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז יום הולדת נגמר


למרות הפוסט הקודם היה מעולה!

היה את הזומביווק והלכתי כסמוראי ביחד עם מלא חברים שהיו כאבירים להרביץ לזומבים.

סצינות מעולות, תמונות מפגרות רצח (בצורה טובה כמובן).

עכשיו רק לחכות לתיוגים מאנשים חחח

ביום חמישי היה את הארוקון שגם היה חזק לאללה, פגשתי המון אנשים טובים ויצרתי קשרים.

יום שישי בערב יצאתי עם האוקראינית למסעדה על הטיילת בת"א וממש נהנתי, הוציאה אותי מהדיכאון.

בקשר לזה... אני יוצא ונכנס מדיכאונות בלי סוף וללא התראה מוקדמת.

עם היארל השלמתי רישמית אתמול למרות שקצת קשה לי לקבל את המערכת יחסים החדשה ולא רישמית שלו עם מישהי שהיא כמו אחות קטנה בשבילי.

אני עדיין שומר לו טינה על על זה שהוא שכב עם אחותי הקטנה האמיתית אחרי שהוא השקה אותה טוב טוב.

יהיה בסדר.

ב-20 לחודש יש משחק יחסית גדול מבוסס תקופת רובין הוד וקיבלתי אישור מהמארגנים למכור שם תכשיטים.

מה שאומר שנגמרו ימי ההנאה שלי עד המשחק, גם הקפאתי הזמנות עד אחרי המשחק בשביל שאני אוכל להכין כמה שיותר.

לעמוד תכשיטים שלי: Nimrod Jewelry

 

לסיום, תמונות ממה שיש לי מהזומביווק והיחידה שיש מהארוקון:

זומביווק:

1.

2.

הארוקון:

נכתב על ידי , 8/3/2015 12:01   בקטגוריות אומץ, אומנויות לחימה, אושר, אייקידו, אימונים, חורף, חלומות, יומן, כנסים, לארפ, מחשבות, פייסבוק, פנאי, מכירות, פנטזיה, צילום, קבוצות צילום, רגעי אושר, שמח, שמחה, שקט, שקט נפשי, תכשיטים, אהבה ויחסים, אופטימי, אינטרנט, עבודה, שחרור קיטור, הארוקון  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קצת על הזמן האחרון


האמת שעבר הרבה בזמן הזה שלא עדכנתי.

פספסתי את כל פגישות הNA של השבוע אבל בסדר נשתדל להשלים שבוע הבא.

כמעט התפטרתי מהעבודה ואז חזרתי בי ואני מוריד כמות משמרות, מבטל משמרות בטענה שאני "חולה" וסתם אין לי כוח להיות שם.

אני מרגיש שם "גלגל שלישי" ואפילו ברמת הלא רצוי אבל זו בטח ה"מחלה" שמשחקת לי בראש.

בגדול ממה שאני שומע מבת דודה שלי שגם עובדת שם שממש אוהבים ומרוצים ממני שם אבל המחלה הזו דופקת לי בשכל.

אמא שלי מעיקה עלי וכמעט כל פעם שאני רוצה להתיישב לעבוד על התכשיטים יש לה דברים לבקש ממני או להעיר על העבודות שלי וכל מני.

ובכל זאת בגלל שיש לנו אירוע במשפחה מחר היא ידעה לבקש ממני לעשות לה עגילים.

הקטע המצחיק שהיא בקשה לעשות עגילי ספירלה שלפי הקלטים מסמלים את שלושת המכשפות: הזקנה הבלה, האישה הצעירה והבתולה.

כולנו יודעים לאיזו קטוגריה היא נכנסת שם חחחח

ביום שלישי הייתי בבן בשט באלנבי הוצאתי פאקינג 600 שקלים(!) על חומרי גלם וכלי עבודה! פאקינג 600 שקלים!!!

ועכשיו יש לי 300 עבודות לסיים חח

יום חמישי כנס (מתרגש, פטל 3>), יום שבת צעדת הזומבים ויום הולדת.

חוץ מהכנס ביום חמישי הזמינו אותי ל2 מסיבות שונות ואין לי מושג לאיזו מהן אני רוצה להגיע אם בכלל אני אגיע לאחת מהן

נראה כבר, כשנגיע לגשר הזה נחצה אותו (או נפוצץ אותו)!!

בנוגע ליום הולדת, אין לי מושג מה לעשות, אני לא יכול לעשות מסיבת ענק עם חברים כי כולם שותים ואסור לי להיות באיזור עם אלכוהול נגיש לפי "חוקי" NA אז אני ממש מתלבט.

מזכיר, יש לי עמוד לתכשיטים שאני עושה בפייסבוק, מוזמנים להכנס, לעשות לייק ואפילו אם ממש בא לכם לעשות שיתוף :)

Nimrod Jewellery

להלן, תמונות:

 

1. עגילי הספירלה - פליז

2. שרשרת צמה - פליז

נכתב על ידי , 28/2/2015 08:57   בקטגוריות אומץ, אושר, בלוג צילום, גמילה, הורים, חלומות, יומן, כלכלי, כנסים, כסף, כעסים, מחשבות, מכירות, מקצוע, נרקומן, עבודה, פייסבוק, פנאי, פנטזיה, צילום, קבוצות צילום, רגעי אושר, שאלות, שמח, שמחה, שקט נפשי, תכשיטים, תסכול, אינטרנט, אופטימי, עבודה, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)