לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2018    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אז עובר דירה


אז השבוע אני עובר לרמת גן לדירה שחבר גר בה עד עכשיו - אותו חבר שטס לחו"ל.

אני ממש כבר עברתי בצורה לא רישמית, ישנתי שם 5 ימים רצוף, מחר אני מעביר חלק מהציוד שלי ומקווה ברביעי להעביר את השאר.

בעבודה הכל מעולה ומתחילים כבר לתת לי עוד אחריות ואוהבים אותי שם.

גם לי ממש כיף לעבוד שם ואני מרגיש שאני עושה משהו.

גם פגשתי מישהי שגרה ממש קרוב למקום שאני עובר אליו ומתפתח משהו אבל לוקחים את הזמן ולא ממהרים לשום מקום.

הסקס איתה נהדר, היא יפהפיה וכיף לי להיות איתה אבל יש מכשולים בדרך.

גם הייתי פרודוקטיבי אתמול והכנתי את שני אלו:







נכתב על ידי , 8/6/2015 22:23   בקטגוריות 100 ימים של אושר, 18+, אומץ, אושר, חלומות, יומן, כלכלי, כסף, מוסיקה, מחשבות, סקס, עבודה, פחדים, פנאי, פייסבוק, רגעי אושר, שקט נפשי, תכשיטים, אהבה ויחסים, אופטימי, עבודה, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ללא כותרת


נכתב על ידי , 9/5/2015 09:48   בקטגוריות אומץ, אושר, חלומות, יומן, מוסיקה, מחשבות, נעים, סקס, פחדים, פנאי, פנטזיה, רגעי אושר, שאלות, שמח, שמחה, שקט נפשי, אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אז אתמול אחרי העבודה ראיתי את לילי, מכרתי לה תליון למשחק ואני חייב להגיד שזו אחת העבודות הטובות שלי.

הלכנו לאזכרה של בשמק שהתאבד בתליה, לא ידעתי שהיא היתה אתמול, גם לא הייתי כזה קרוב אליו. הלכתי יותר בשביל שני חברים שהיו שם שכנראה שמחו לראות אותי שם וגם אמא של בשמק נראתה שמחה שהגיעו עוד אנשים לזכור ולהנציח.

חזרתי הביתה קצת שיכור והתיישבנו לאכול איזו ארוחה דלה, קרה ולא מספקת, ארוחת שישי עלאק.

כשאור (כינוי) אמרה שבסוף יוצאת עם חברים מהעבודה, קבעתי עם איזו צעירונת... מישהי קצת סתומה... נפגשנו בחנל׳ה, בר רגיל לגמרי, היא הזמינה בירה, אני הזמנתי בירה, צ׳יפס כי היא רצתה ו2 צ׳ייסרים של וודקה רק בשביל להשכיח לעצמי איפה ועם מי אני נמצא - זה לא עבד.

כשסיימנו את הבירות והצ׳יפס, שילמנו ויצאנו.

אחרי שבזמן שישבנו היו חילופי מגע "מתחת לשולחן" כזה הלכנו לאיזו סמטה מבודד, עוד קצת נגיעות והיא התחילה לעשות לי ביד ואז ירדה לי. במקרה אנשים שאני מכיר אחד מהם הפתיעו אותנו וזה היה קצת מפדח קצת מצחיק אבל הלכנו משם למקום הרבה יותר מבודד.

המשכנו את מה שעשינו.

כשגמרתי, נגעלתי. לא יכולתי להביא את עצמי להסתכל עליה בכלל שלא לדבר על לגעת בה.

זה היה דחף, לא רגש. אני לא מסוגל למגע מיני בלי רגש...

זה מגעיל אותי...

לא הפסקתי לחשוב על אור, ובדקתי כל הזמן את הוואטסאפ לראות אם היא מחוברת.

כשכבר הייתי בדרך הביתה, שלחתי לה הודעה ארוכה, באנגלית, שמסבירה בדיוק איך אני מרגיש, מה אני רוצה, למה ואיך אני רוצה.

היא ראתה ולא ענתה, אחרי זה שלחתי לה לינק לבלוג, גם ראתה ולא ענתה ובראש שלי סרט - "היא עם מישהו" כמובן שגם אם כן, זה לא ענייני אבל זה צובט.

הבוקר קמתי זועף, עצבני וחסר חשק, לא דיכאון, עצבים.

עד שאחיינית שלי ראתה אותי, רצה אלי בצעקות "נמרודי!!" וחיבקה אותי חיבוק חזק. הרמתי אותה, היא נתנה לי נשיקה ופתאום הכל היה בסדר.

 

וזה תמיד אהבה, וזה תמיד מסובך ונמאס.

 

נכתב על ידי , 2/5/2015 09:30   בקטגוריות אומץ, חלומות, יומן, כעסים, לילה, מוסיקה, מחשבות, פחדים, פנטזיה, שאלות, שקט נפשי, תסכול, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא מתעקב


לא נותן לכלום לעצור אותי, אז אתמול הייתי בדאון, אתמול רציתי למות אבל אני קיצוני ברגש, תמיד הייתי.

היום כבר אחרת, גם אם באסה, לחייך מעלה מצב רוח, שוקולד משחרר אנדרופינים שזה ממש טוב כמו הדופמינים שקנאביס משחרר.

עזבו אתכם מערכות יחסים.

אני נראה טוב, אני מצחיק לפעמים, אני יודע להרגיש אחרים, אני סקס מעולה, אני כישרוני ויצירתי אז כוסעומו העולם הזה אני אצליח (:

מחר יש הרקדה אירית ברחבת הבימה בת"א ב5 אחר"צ, יהיה מגניב, תבואו בהמוניכם!

שיהיה יום טוב ומחוייך בוקר מקסים ותאהבו אנשים, בעיקר את עצמכם כי יש לכם רק אתכם בסופו של דבר. בלילה, גם אם אתם ישנים עם בן/בת זוג, אתם נרדמים לבד אז תאהבו.

נכתב על ידי , 29/4/2015 09:08   בקטגוריות אומץ, אושר, חלומות, יומן, מוסיקה, מחשבות, פנאי, שקט נפשי, אהבה ויחסים, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)