לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2015

מוות וחולי


בשבוע אחד, דוד שלי נפטר, יום אחריו סבתי החורגת ויומיים אחר כך אבא נכנס לבי"ח שוב, הפעם הוא מאבד את הראייה ולרופאים אין מושג מה הולך איתו, הם אובדי עצות.

שובהצלחתי לפגוע בידידה בהתפרצות אחרי כל החרא של השבוע ונפלתי עליה כשגם היא היתה במצב מעורער.

בשלב מסויים חשבתי שאני צריך איתי את האשקלונית אבל הבהירו לי שלא, ביני לבינה לא יהיה יותר כלום חוץ משנאה כואבת.

ה"מפחידה" הפסיקה לדבר איתי בלי שום סיבה נראת לעין וזה ספק מעצבן ספק מאכזב אבל פאק איט. אנשים שהולכים מהחיים שלי רק מפנים לי את הדרך לאנשים טובים יותר.

הכרתי מישהי חדשה ומתפתח שם משהו אבל זה עוד בניסיון ולא בטוח... הלוואי וזה ילך.

הפעם אני נכנס למערכת יחסים עם ראש מפוכח ואני לא אתן להתלהבות שלי לנהל אותי.

דיכאוני ושמח, שילוב מוזר, זה קופץ מפה לשם ומשם לפה.

אני משתדל להסתכל קדימה בעיניים מפוכחות ופתוחות, לראות את הדרך הנכונה.

נכתב על ידי , 27/1/2015 01:03   בקטגוריות 100 ימים של אושר, אומץ, אושר, הורים, חלומות, יומן, לילה, מחשבות, נעים, עצוב, פחדים, פנאי, רגעי אושר, שאלות, שמח, שמחה, שקט נפשי, אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לעזוב הכל


תם ונשלם עוד חלק בחיים. 

אני לא יודע איך לפנות אליה ועכשיו אני מפחד שהמצב שהיא נכנסה אליו היא באשמתי.

קאיוקי בטח שונאת אותי, חברה שלה בטל מתעבת אותי...

איך בערב אחד שאני אפילו לא שיכור ומגיע עם כוונהלתמוך ולעזור אני מגיע למצב שאני שוכב עם הבחורה ואז מרסק לה את העולם?

איך אני פוגע בלי לשים לב בכלל?

שוב הדימוי של מפלצת, תפלץ, אדם רע שכל מה שהוא עושה הוא רע, גם אם התכוון לטוב.

אולי אני צריך באמת להפסיק לנסות? אולי זה שאני מנסה זה מה שהורס?

אני כנראה לא בנוי ליחסים חברתיים...

שוקל להתבודד חוץ מעבודה כי חייבים.

נכתב על ידי , 8/1/2015 14:11   בקטגוריות אלימות, גועל נפש, גשם, חורף, חלומות, יומן, כעסים, לילה, מחשבות, נרקומן, סקס, עזיבה, עצוב, פחדים, פרידות, שאלות, שקט, שקט נפשי, תסכול, אהבה ויחסים, עבודה, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שינוי משמעותי


לא עדכנתי המון זמן...

אני נתתי החלטה.

אני אחזור לכאן אדם אחר, אחרי שאני אשנה את החיים מקצה לקצה.

כן, התחלתי שינוי כשהפסקתי עם סמים ואלכוהול אבל זה לא מספיק.

התחלתי עם הלימודים, צורפות, וכבר יש אנשים שממתינים לתכשיטים שאני אמכור להם.

אבל זה גם לא מספיק.

השמנתי ואני צריך לחזור להתאמן, לטפל בעצמי.

אני מזניח את עצמי וזה צריך להשתנות.

אז לבינתיים הבלוג יהיה בסטנד-ביי עד שיהיה שינוי משמעותי בחיים שלי.

ואני רואה עצמי ככישלון

נכתב על ידי , 8/1/2015 04:30   בקטגוריות אומץ, אושר, אימונים, גמילה, חלומות, יומן, כסף, כעסים, לילה, מחשבות, מקצוע, עבודה, פחדים, שאלות, שקט נפשי, אופטימי, סיפרותי, עבודה, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)