לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2014

סתם, זה הכל סתם


וואו פשוט וואו...

אין לי כוח פתאום, לא לעדכן, לא לכתוב, לא לראות אנשים... אני מתחיל להכנס לדאון וזה לא טוב.

וגם אין סיבה באמת! לא יודע מה יש לי....

יום שישי הייתי ביום הולדת של ידידה והיה משעשע, בהתחלה הרגשתי ממש לא קשור ולא נעים כזה כי שנים שלא יצאתי עם החבר'ה האלו אבל לאט לאט נפתחתי יותר ואפילו רקדתי פיכח! שזה חדש לי.

בשבת היה אימון והאימון היה ממש טוב וממש נהנתי עד שהגיעה שעה מסויימת שפתאום נפל עלי דיכאון ועצבים משום מקום...

בכל מקרה הביאו קשת אולימפית לאימון היה מדליק לאללה ופגעתי בניסיון ראשון שלי מבערך 15 מטר בבקבוק 1.5

כאילו הייתי יורה בקשתות לארפים אבל זה לא באמת נחשב חחח.

גם במהלך האימון לודוויג בא אלי ביציאה כזו "רק שתדע שאני ממש גאה בך על כל הקטע של הגמילה וזה. כאילו באמת אם אי פעם היתה לי דמות שאני מעריץ אז זה אותך, אתה עושה משהו שאני אף פעם לא אוכל לעשות."

וזה הביך אותי, גרם לי לאי נוחות...

גם הבוקר קאיוקי אמרה לי שהיא ממש מעריכה אותי על הפרוייקט שאני עושה ואפילו הג'ינג'ית אמרה לי מספר פעמים שהיא גאה בי והוציא מחמאה מהג'ינג'ית זה לא קל.

ורק אני לא גאה בעצמי או חושב שאני עושה משהו מיוחד ורק אני חושב שמה שאני עושה הוא רנדומלי בהחלט ולא משהו שאמור להיות מקור לגאווה.

אני מתקן את השגיאות שאני עשיתי לעצמי, אני פגעתי בכל כך הרבה אנשים בדרך השלילית אם במכוון ואם לא במכוון אני פגעתי ואני הרסתי.

ועכשיו אני מנסה לתקן נזקים ואני נלחם וזה קשה אבל זה לא ראוי לגאווה, ואני לא מודל לחיקוי או דמות להערצה...

אני פשוט אני.

 

אז אני מוחמא מאוד אבל גם מובך מאוד...

 

היום משמרת ראשונה בקקאו, היה מעולה!

צוות נחמד, בוס משעשע ומצחיק לראות עד כמה רוסי גדול שנראה מפחיד יכול להיות כזה חמוד!

גם מתחשבים שם בחיים שלי ושואלים אותי איך אני יכול, לעבוד.

זה גם משרה מלאה והשבוע אני עובד 7 ימים בשבוע.

 

אז הפרוייקט רישמית יצא לדרך ואתם יכולים לראות תמונות ראשונות בקבוצה בלינק הזה! פרוייקט זהות אישית Don't tell me who I am

 

ועכשיו תמונות! אחת מהאימון, אחת מהיום הולדת בשישי ואחת מקקאו!






 

אז אלו היו ימים 10-11-12 ב-100 ימים מאושרים!

נכתב על ידי , 30/11/2014 19:24   בקטגוריות 100 ימים של אושר, RDND, אומנויות לחימה, אומץ, אושר, אייקידו, אימונים, אלימות, בלוג צילום, גמילה, חורף, חלומות, יומן, כלכלי, כסף, כעסים, לארפ, לילה, מוסיקה, מחשבות, מכורים אנונימים, מקצוע, משחקי תפקידים, נעים, נרקומן, עבודה, עצוב, פחדים, פייסבוק, פנאי, צילום, קבוצות צילום, רגעי אושר, רקטות, שאלות, שמח, שמחה, שקט, שקט נפשי, אהבה ויחסים, אופטימי, אינטרנט, אקטואליה, סיפרותי, עבודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



100 ימים מאושרים יום 9


כועס על אמא שלי...
כל מה שאבא שלי רצה זה לבנות לו מדף מעל המיטה (אחרי יותר מחצי שנה שהוא לא היה פעיל בגלל בעיות עיניים והוא לא ראה כלום) בשביל הציוד הרפואי שלו (מכונת הנשמה ללילות כדאי שהוא יוכל לישון כמו שצריך, מכשיר אינלציה בשביל שהוא יוכל לנשום ביום יום ועוד).
בגלל שהיא לא אוהבת את הרעיון היא התחילה להוציא מילים כמו "אתה סירחון" "בן זונה" "כל מקום אתה הופך למעברה" "מזדיין" ועוד כל מני ברכות כאלו ואחרות.
וזה אפילו לא שהוא הוציא איזה קרש מהזבל זה היה מדף ישן שישב אצלנו בחצר וכל מה שהיה צריך לעשות איתו זה לנקות אותו מאבק!
זה ככה כבר מאז שאני זוכר את עצמי בתור ילד.... ואחר כך מתפלאים למה יש לי טראומות מריבים וצעקות ולמה אני כמעט אף פעם לא צועק (רק בתוף הבית של ההורים כי זו השפה שאני מכיר שם).

כשגרתי בחודש ההוא באשקלון אמא של האקסית היתה צורחת על כולם חוץ ממני ויום אחד זה היה ממש יותר מדי בשבילי ואני הסתגרתי בחדר והתחלתי לבכות. גם היום בכיתי.

זה החזיר אותי לתקופה שבתור ילד הייתי מצמיד סכינים לצוואר בתחינה שזה יגמר.

היום גם החזיר אותי לימים שאמא שלי היתה מרימה ידיים, חונקת אותי, סוטרת לאחותי.

נראה לי שעדיין יש לי צלקות קטנות על הצוואר ממנה והיא עוד האשימה אותי שעשיתי את זה לעצמי.

היתה צורחת על אחותי שהיא זונה כי היא חזרה מאוחר בערב (12 בלילה)...

 

טוב.... עבר... מסתכלים קדימה לימים יותר טובים.

 

5 דברים שאני מודה עליהם:

-כןכן ישראבלוג שוב, המקום הזה עוזר לי כל פעם מחדש לפרוק את העומס המנטלי שיושב עלי

-על שיטות לחיזוק חיובי שעוזרות לי להשאר חיובי גם בימים קשים

-על בגדים חמים שמשאירים אותי בריא בימי חורף אלו

-חברים, חברים, חברים, אני תמיד תמיד יהיה שמח על זה שיש לי חברים טובים שאני יכול לדבר איתם על הכל

-על קסם שכל פעם במקרה שולחת לי תמונה חמודה שלה וכל פעם מחדש מעלה לי חיוך!

 

אגב קסם, שיהיה לך המון בהצלחה בסופ"ש, אומנם כבר אמרתי לך את זה בפרטי אבל שיהיה לך המון בהצלחה!

אוהב אותך המון!

 

100 ימים מאושרים יום 9:

אז היום לא עשיתי שום דבר מיוחד אבל בהחלט עשיתי דבר שעושה אותי מאושר וזה צילום, צילמתי מס' תמונות בחצר של הבית והתמונה שאני הכי אוהב היא זו:




לשאר תמונות אתם מוזמנים להכנס לבלוג צילום שלי בלינק - החיים בתמונות

 

נכתב על ידי , 27/11/2014 20:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



100 ימים מאושרים


אז ביומיים האחרונים הייתי אצל לילית' הלונדונית והיה מעולה, אוי כמה שאני אוהב את הבחורה הזו ואלו היו פשוט יומיים שכאילו יצאו מחלום.

כבר המון שנים שיש לשנינו רגשות אחד לשניה וכל פעם היה משהו שהפריע באמצע..

אנחנו לא נהיה ביחד והרגש חייב להכנס שוב למגירה כי היא חוזרת ללונדון ל-3 שנים הקרובות ואני מתחיל ללמוד וחוץ מזה יש את הקראטיסטית שאני לא יכול להתעלם מהחיבה שלי אליה.

אבל ליומיים הרשתי לעצמי להתנתק מהעולם ולהיות איתה ורק איתה (ואמא שלה כי היא באה לבקר בבית של אמא שלה חחח).

האטרקציה היתה בהחלט החתולה שלא אוהבת אף אחד ופתאום החליטה להתיישב עלי ולתת לי ללטף אותה בלי שום התנגדות.

ההתלהבות של הלונדונית ושל אמא שלה מזה שהחתולה התיישבה עלי היתה כל כך גדולה שהבנתי שזה באמת אירוע מיוחד.

לא יודע, חיות אוהבות אותי חח :)

 אלו היו ה-7 ו-8 מה-100 ימים מאושרים.

תמונה של החתולה תעלה מאוחר יותר ישרא עושה שוב פעם בעיות.............

-

הפרוייקט שלי צובר תעוצה ואנשים לאט לאט מצתרפים!

אז פתחתי פרוייקט זהות אישית "אל תגידו לי מי אני" "Don't tell me who I am"

בפרוייקט הזה אני אצלם אנשים עם הכתובת הנ"ל באנגלית כשהיא מכסה להם את העיניים.

הפרוייקט הזה בעצם יוצא כנגד החברה שמכתיבה לנו מה הנורמות ואיך ולמה אנחנו צריכים להתלבש, להראות, להתנהג או לדבר.

אתם מוזמנים להצתרף, הצילום יכול להעשות עם מסכה, איפור מיוחד או כל דבר שבעצם מייחד אתכם.

ביחד עם התמונה יעלה גם שאלון קצרצר בנוסח הזה:

שם:

גיל:

איך את/ה חושב שהחברה רואה אותך:

איך אתה רואה את עצמך כרגע:

-

לכניסה לפרוייקט אתם יכולים ללחוץ על הכתובת הבאה - זהות אישית

-

5 דברים שאני מודה עליהם:

- אני מודה על הגשם שעשה לי אוירה רומנטית ביותר בימים האחרונים

- אני מודה על הצילום שעוזר לי לתפוס רגעים יפים ולהנציח אותם

- אני מודה על אהבה שגורמת להרגשה נעימה וטובה (כשהדדית)

- אני מודה על כנות בין אנשים וההרגשה שאפשר להיות כנה ב-100%

- אני מודה על הכוח הפנימי שעוזר לי להשאר נקי גם במצבים שאני קרוב לסמים

 

השיר שמתנגן הכי הרבה אצלי בזמן

נכתב על ידי , 27/11/2014 09:43   בקטגוריות 100 ימים של אושר, אומץ, אושר, גמילה, הורים, ההורים של החברה, חורף, חלומות, יומן, לילה, מוסיקה, מחשבות, מכורים אנונימים, נעים, סקס, פחדים, פייסבוק, פנאי, רגעי אושר, שמח, שמחה, שקט נפשי, אהבה ויחסים, אופטימי, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, סיפרותי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרוייקט חדש - זהות אישית


אז פתחתי פרוייקט זהות אישית "אל תגידו לי מי אני"

בפרוייקט הזה אני אצלם אנשים עם הכתובת הנ"ל באנגלית כשהיא מכסה להם את העיניים.

הפרוייקט הזה בעצם יוצא כנגד החברה שמכתיבה לנו מה הנורמות ואיך ולמה אנחנו צריכים להתלבש או להראות.

אתם מוזמנים להצתרף, הצילום יכול להעשות עם מסכה, איפור מיוחד או כל דבר שבעצם מייחד אתכם.

ביחד עם התמונה יעלה גם שאלון קצרצר בנוסח הזה:

שם:

גיל:

איך את/ה חושב שהחברה רואה אותך:

איך אתה רואה את עצמך כרגע:

 

לכניסה לדף הפרוייקט לחצו על התמונה

נכתב על ידי , 25/11/2014 13:14   בקטגוריות אומץ, אושר, בלוג צילום, חלומות, יומן, כנסים, מחשבות, מקצוע, נעים, עבודה, פייסבוק, פנאי, צילום, קבוצות צילום, רגעי אושר, שאלות, שמח, שמחה, שקט נפשי, אופטימי, אינטרנט, אקטואליה, סיפרותי, עבודה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)