לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2014

Seppuko


This Samurai needs to prefom Seppuko
נכתב על ידי , 27/12/2014 12:53   בקטגוריות אומנויות לחימה, אייקידו, אימונים, אלימות, גועל נפש, חלומות, יומן, כעסים, מחשבות, עזיבה, עצוב, פחדים, שקט נפשי, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סבתא חורגת על ערש דווי


אז אבא שלי אמר לי היום שהסבתא החורגת שלי על ערש דווי ובמשך דקות ארוכות ניסיתי להבין איך אני מרגיש לגבי זה.
אישה קשה שהיתה מכה אותי, את אחי ואחותי כשהיינו קטנים, אישה שאסור להסתובב בבית של סבא שלי או אם אכלת יותר מעוגיה אחת מגיעה לך סטירה.
אני זוכר בתור ילד שהיא הפחידה אותי כל כך שברח לי פיפי במכנסיים והיא הכתה אותי על זה שברח לי.
אז לא, אני לא חש צער, גם לא שמחה, אני רק מוטרד מהיריבות על הירושה עכשיו.
הרי אני מופיע בירושה, הירושה היא של סבא והיא רק מחזיקה בה עד רגע הפטירה שלה.
אני מכיר את הצד הזה של המשפחה, צד מכוער, אגואיסתי ומגעיל.
עוד מעט יתחיל הקרב, אני צריך לדעת בדיוק מול מה אני מתמודד ואם אזכה אז במה? אולי הקרב הזה לא שווה את האנרגיה בכלל...
ניסיתי, באמת שניסיתי למצוא שבב של צער עליה אבל לא הצלחתי.
מיני, תנוחי על משכבך בשלום ואני מקווה שתעשי עם עצמך חשבון נפש לפני שתעברי הלאה לעולם אחר.
נכתב על ידי , 17/12/2014 17:34   בקטגוריות יומן, מחשבות, סרטן, עצוב, פרידות, שאלות, תסכול, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רושם ראשוני


"אמרתי לה זה רושם ראשוני, לא, אל תקני זה לא האף שלי"
נכתב על ידי , 17/12/2014 06:47   בקטגוריות אומץ, אושר, חלומות, יומן, מחשבות, פחדים, פנאי, פנטזיה, שאלות, תסכול, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יינג ויאנג


"וואו יש לך אחלה סיפתח איתי, הייתה מכור לסמים ואלכוהול, התחלת לעשן בגיל 13. תשמע אם לא הייתה סטודנט רוב הסיכויים שהייתי בורחת"

לדעתי זה לא בדיוק ככה, כאילו כן, זה שאני סדונט נותן קונטרה (קטנה אבל בכל זאת) לדברים ה"רעים" ואם זה לא היה היית פוסלת אותי ישר. אבל אני חושב שהדברים האלו הם אלו שבעצם מושכים אותך, רק לדעתי.

את צעירה, בת 18, דתל"שית, מעיר שהרוב שם גודי-גודי-גוד-בויז ופתאום מגיע אדם שגדול ממך, לא ביותר מדי אבל גדול, עם עבר אפלולי, רהוט, מצחיק ושיודע להחמיא. זה מסקרן, זה מעניין וזה מושך כי זה חדש.

ואני מקבל את זה, שמח שלא ברחת ושאת פה כי את כן מוצאת חן בעיניי ומקסימה אותי ומסקרנת אותי.

מה ששבה אותי זה החיוך והטוב שיש לך בעיניים, חיוך שיותר משנה אני עוקב אחריו באינסטגרם ושיותר משנה העלה לי חיוך.

יש את הסמל של היינג ויאנג היינג הלבן מסמל את האנרגיה הטובה, הטהורה של העולם והיאנג השחור מסמל את האנרגיה השלילית.

את יינג, את שמחה, נאיבית מעט (לא בצורה רעה, אני לא מבלבל נאיביות עם תמימות) יפהפיה וחייכנית ואני היאנג, אני לפעמים חושב יותר מדי, לא נוהג לחייך המון ולעיתים שוקע במצבי רוח רעים.

אני נמשך ליינג שלך, ליופי הטהור והשמחה הטהורה שלך.

את מרתקת אותי ואגזים ואומר שמשלימה אותי.

כרגע לפי מה שאני רואה, את היינג ליאנג שלי ואני שמח שהתחלנו לדבר.

תודה שלא ברחת חח

נכתב על ידי , 16/12/2014 14:24   בקטגוריות אומץ, אושר, חלומות, יומן, מחשבות, נעים, סקס, פחדים, פייסבוק, פנאי, פנטזיה, רגעי אושר, שמח, שמחה, שקט, שקט נפשי, אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)