לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2015

קצת על הזמן האחרון


האמת שעבר הרבה בזמן הזה שלא עדכנתי.

פספסתי את כל פגישות הNA של השבוע אבל בסדר נשתדל להשלים שבוע הבא.

כמעט התפטרתי מהעבודה ואז חזרתי בי ואני מוריד כמות משמרות, מבטל משמרות בטענה שאני "חולה" וסתם אין לי כוח להיות שם.

אני מרגיש שם "גלגל שלישי" ואפילו ברמת הלא רצוי אבל זו בטח ה"מחלה" שמשחקת לי בראש.

בגדול ממה שאני שומע מבת דודה שלי שגם עובדת שם שממש אוהבים ומרוצים ממני שם אבל המחלה הזו דופקת לי בשכל.

אמא שלי מעיקה עלי וכמעט כל פעם שאני רוצה להתיישב לעבוד על התכשיטים יש לה דברים לבקש ממני או להעיר על העבודות שלי וכל מני.

ובכל זאת בגלל שיש לנו אירוע במשפחה מחר היא ידעה לבקש ממני לעשות לה עגילים.

הקטע המצחיק שהיא בקשה לעשות עגילי ספירלה שלפי הקלטים מסמלים את שלושת המכשפות: הזקנה הבלה, האישה הצעירה והבתולה.

כולנו יודעים לאיזו קטוגריה היא נכנסת שם חחחח

ביום שלישי הייתי בבן בשט באלנבי הוצאתי פאקינג 600 שקלים(!) על חומרי גלם וכלי עבודה! פאקינג 600 שקלים!!!

ועכשיו יש לי 300 עבודות לסיים חח

יום חמישי כנס (מתרגש, פטל 3>), יום שבת צעדת הזומבים ויום הולדת.

חוץ מהכנס ביום חמישי הזמינו אותי ל2 מסיבות שונות ואין לי מושג לאיזו מהן אני רוצה להגיע אם בכלל אני אגיע לאחת מהן

נראה כבר, כשנגיע לגשר הזה נחצה אותו (או נפוצץ אותו)!!

בנוגע ליום הולדת, אין לי מושג מה לעשות, אני לא יכול לעשות מסיבת ענק עם חברים כי כולם שותים ואסור לי להיות באיזור עם אלכוהול נגיש לפי "חוקי" NA אז אני ממש מתלבט.

מזכיר, יש לי עמוד לתכשיטים שאני עושה בפייסבוק, מוזמנים להכנס, לעשות לייק ואפילו אם ממש בא לכם לעשות שיתוף :)

Nimrod Jewellery

להלן, תמונות:

 

1. עגילי הספירלה - פליז

2. שרשרת צמה - פליז

נכתב על ידי , 28/2/2015 08:57   בקטגוריות אומץ, אושר, בלוג צילום, גמילה, הורים, חלומות, יומן, כלכלי, כנסים, כסף, כעסים, מחשבות, מכירות, מקצוע, נרקומן, עבודה, פייסבוק, פנאי, פנטזיה, צילום, קבוצות צילום, רגעי אושר, שאלות, שמח, שמחה, שקט נפשי, תכשיטים, תסכול, אינטרנט, אופטימי, עבודה, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שני אחים - קומדיה וטרגדיה


אז הכנתי כמה תליונים חדשים שיצאו יפה אבל יש תליון אחד שהתחלתי והוא לא אמור להיות קשה אבל אני לא מצליח להביא את עצמי לסיים אותו.

משהו סימלי מוויקה, סמל האלה symbol of the goddess

בכלל הורדתי מלא דוגמאות לסמלים מהדת הזו ספציפית.

הספירלה, טריקווטרה כלואה בעיגול ועוד כל מני.

את סמל האלה אני רוצה להכין כמתנה אבל גם אם הייתי עושה אותו אני לא מגיע בשבתות לרמת גן כמעט בשבתות בגלל העבודה. אני צריך לבקש שבת חופשית אחת.

שבוע הבא אני מתחיל ב8 בבוקר אז אני מניח שאני אוכל לצאת משם ב1 ככה שאני יכול לנסוע ישר מראשל"צ (אם יהיה לי טרמפ).

פוסט קצת חסר משמעות :/

אני מפוזר בזמן האחרון, המחשבות רצות ולא יודע, לא רע לי כל כך.

יש לי סלידה מאנשים עם אינטלגנציה ריגשית של נעל משומשת, כמו ההוא שהכניס אותי למחקי תפקידים, היה חבר ממש טוב שלי תקופה ולאט לאט התחלתי להכיר אותו.... מנסה להתרחק ממנו כמה שאני יכול כי הוא עושה לי רע.

טוב אני צריך להתארגן לעבודה, למרות שאני בספק שאני אגיע לעבודה בגלל המזג אויר, אתמול בוטלה משמרת והאמת אני מקווה שגם היום.

אתמול גם היה ממש מעט שלג מחוץ לבית של ידידה שהיינו אצלה לראות סרטים, היה ממש נחמד וזו פעם ראשונה שאני יוצא עם החבר'ה האלו.

הכרתי אותם באנ-איי ואני שמח שהציעו לי לצאת איתם.

 

להלן, תמונות.

1. שני אחים - קומדיה וטרגדיה





2. שלג בראשל"צ

3. סמל האלה -symbol of the goddess

נכתב על ידי , 21/2/2015 08:34   בקטגוריות אושר, אומץ, יומן, לארפ, מחשבות, עבודה, פנאי, פנטזיה, שאלות, שקט נפשי, תסכול, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אלימות ברשת


אני רוצה לשתף אתכם בסירטון שראיתי עכשיו כבדרך אגב ופשוט גרם לי לבכי.
דברים שנאמרים שם אלו דברים שהחזירו אותי בשניה לשנה הראשונה בחטיבה וליסודי ואפילו לגן.
היום, כבר יותר קל לי לקבל דברים כאלו שמופנים כלפיי, זה עדיין כואב אבל אני יודע שהכאב יעבור.
אבל אותם דברים שנאמרו עלי בילדות, צילקו, נשארו שם והם מתבטאים בחוסר ביטחון, הססנות, פחדנות, חרדת נטישה, הערכה עצמית נמוכה.
משפטים כמו "סליחה שאני מציק", הנתינה הבלתי פוסקת מצידי מפחד שאני לא נותן מספיק ואנשים יעלמו לי מהחיים, האמונה שאני בחיים לא אצליח במערכות יחסים מפחד מבגידה לא כי הבת זוג תהיה בוגדנית אלא מאמונה אמיתית שאני לא מספיק טוב, כל אלו, אלו דברים שנובעים מאלימות ברשת ומילולית שהופנתה כנגדי בילדות.
כמו גם תגובות נאצה שהיו בראשיתו של הבלוג הזה.
היום כמובן אני פשוט מוחק תגובות נאצה ושוכח מהן כי גם היום יש, אומנם מועטות ומגיעות מכיוון אחד של ילדה עלובה שלא יכולה לצאת מהחיים שלי ולא יכולה לראות אותי מתקדם בגלל שהיא חיה באיזה עולם פנטזיה אבל זה בסדר איתן אני מתמודד (עם התגובות).
בקיצור, אני לא אחפור יותר מדי.
קמפיין נגד אלימות ברשת
נכתב על ידי , 18/2/2015 14:48   בקטגוריות אומץ, אלימות, גועל נפש, גזענות, יומן, כעסים, מחשבות, נאצה, עצוב, פחדים, פייסבוק, שאלות, תגובות נאצה, תסכול, אלימות ברשת, אקטואליה, אינטרנט  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יודעים איפה למצוא אותי


יודעים מה? נמאס לי.

יש המון אנשים שאני מדבר איתם, על בסיס יומי.

וואטסאפ, סמסים, פייסבוק ועוד.

הודעות בוקר טוב ומשקיע לכל אחד ואחת הודעה שונה, הודעות לילה טוב ובמהלך היום ועוד.

ואנחנו מדברים על הכל כמעט. חלק ריגשו אותי, חלק אני ריגשתי, עם חלק נוצר ממש קשר חזק.

אבל וזה אבל גדול, אני לא זוכר מתי היתה שיחה שאני לא יזמתי, אני לא זוכר מתי קרה שהתעוררתי והיתה הודעת בוקר טוב או שהלכתי לישון ובדיוק שלחו לי הודעה ללילה טוב רק לשם להגיד לילה טוב.

כאילו אני לא חשוב מספיק בשביל אותם אנשים, כאילו אני כלום.

כאילו כל השיחות הרגישות והאינטימיות שלנו הן סתם עוד שיחה ומי שמדבר בה הוא סתם עוד אחד.

אז מי שרוצה, יודע איפה למצוא אותי.

נכתב על ידי , 17/2/2015 18:09   בקטגוריות אומץ, יומן, כעסים, מחשבות, עצוב, פייסבוק, שאלות, תסכול, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)