לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2015

זהו


היום סופית סיימתי עם הגמילה הזו.

אני חוזר לשתות ואם תהיה לי האופציה אז גם אעשן.

נשבר לי הזין מהכבלים שהצבתי לעצמי, דרך חיים עלאק.

נכתב על ידי , 31/3/2015 19:13   בקטגוריות אומץ, גמילה, חורף, חלומות, יומן, כעסים, מחשבות, מכורים אנונימים, נרקומן, עצוב, פחדים, תסכול, פסימי, שחרור קיטור  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



does things finely getting along?


אז אתמול היה יום טוב, מאוד אפילו.

כבר לא אכפת לי לגבי מה שקורה עם הטבריינית, כאילו כן אכפת לי אבל לא באותה צורה.

אני דואג לה ולא יותר.

מישהי הוסיפה אותי בפייסבוק בעקבות לייק שעשיתי לתמונה של ידידה והיא היתה מתוייגת שם.

היא היתה בטוחה שעשיתי לה לייק ובמילים שלה "וחשבתי שזה רומנטי שעשיתה לייק לתמונה ישנה שלי"

משישי בערב עד אתמול בערב היו לנו שיחות קולחות ומעניינות, היא מושכת ונראת טוב, אינטלגנטית, סיימה תואר בפסיכולוגיה.

סוף סוף מישהי אינטלגנטית לדבר איתה שלא כמו האקסית האחרונה או הניסיון שלי לצאת עם מישהי בת 19 שגיליתי שמתנהגת ובעת שכל של בת 5 ואני מחמיא לה.

זו באמת פעם ראשונה שאני מוותר על שינה ונשאר עד 4 ורבע רק בשביל להמשיך לדבר עם מישהי.

הדבר היחיד שמפריע לי זה שהיא אמרה שקשה לה להתחבר לאדם שיש לו הרבה ידידות כי היא מאמינה שאין שום דבר אפלטוני בידידות בין גברים ונשים וזה לא לגמרי נכון, הרבה מהידידות שלי שלי אני הכרתי כי הן עניינו אותי אבל ברגע שאני עם מישהי אני מרוכז בה ואך ורק בה.

דבוצ'קה מתקדמת מהר, היא חזקה הרבה יותר ממה שהיא חושבת ואני שמח על זה.

היא מקסימה ויפהפיה בצורה שדי מבליטה אותה מאחרות.

קבענו שאני אתחיל ללמד אותה אייקידו, מה שיעזור לשנינו מבחינת ביטחון עצמי והערכה עצמית.

אבא שלי מתחיל כימוטרפיה היום ואני מקווה שאולי זה סוף סוף יעזור לו.

מקווה אבל אני עדיין ריאלי שזה עדיף מלקוות בצורה עיוורת ולהתאכזב.

כרגע אני חייב לעוף אבל אנחנו עוד נפגש.

אה כן ודנה, תפסיקי לרשום דברים בתיבת מסרים, התיבה הזו כל כך לא חשובה לי שממש אין לי בעיה להוריד גם אותה, אם יש לך משהו להגיד לי את מוזמנת לפנות אלי ישירות.

או שאת פוחדת משום מה :/

נכתב על ידי , 29/3/2015 10:27   בקטגוריות אומנויות לחימה, אומץ, אושר, הורים, חלומות, יומן, כלכלי, כסף, מחשבות, נעים, סקס, עבודה, פייסבוק, פנאי, פנטזיה, רגעי אושר, שקט, שקט נפשי, אהבה ויחסים, אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תודה לך


האמת, היום פחות הטריד אותי הטבריינית.

אני מתגעגע ואוהב אבל אם היא לא רוצה אותי אין שום סיבה שאלחץ וזה כל מה שיש לי להגיד בנושא.

דבוצ׳קה נסעה לה לפלמחים לכל הסופ"ש ואני דואג חח אני מרגיש כמו אמא שלי חחח איך אני שמח שהכרתי אותה היא מקסימה זו.

התמניה פשוט עושה לי "וואו".

יפהפיה, חייכנית, טובת לב וומטאליסטית. יו"ר ועדת קישוט ומצב רוח היא קראה לעצמה וזה ממש נכון.

כמה היא עוזרת לי בתקופה האחרונה ובדברים הפשוטים בחיוך, בהודעה משעשעת.

היינו אמורים לצאת לדייט אבל לי נגמר הכסף בגלל שהוא נגנב במכירה שהיתה לי ברובין הוד וגם היא היתה די קצרה אחרי שבוע של ימי הולדת וקניית מתנות.

וגם, הססתי לצאת איתה, בסוף אני אדכא אותה, בסוף אשעמם אותה.

אני טוב למי שאני יכול לעזור, טובתי האישית לא חשובה כמו טובתם של אחרים.

איי יהיה בסדר...

נכתב על ידי , 27/3/2015 16:18   בקטגוריות אומץ, חלומות, יומן, כלכלי, כסף, כעסים, מחשבות, מכירות, גועל נפש, נעים, סקס, פחדים, שאלות, שקט נפשי, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סרטים


איי הסרטים שעוברים לי בראש בנוגע לטבריינית.

שכנראה הוחלפתי באינטימיות שהיתה ביננו.

אבל אסור לי לכעוס להתעצב או להפגע מזה, היתה אינטימיות, כבר אין. אשמתי, נכון, אבל אין מה לעשות בנוגע לזה, אני רק שמח שזה היה.

כתבתי לה מכתב ואני אביא לה אותו באייקון, אני מקווה שהיא תבין.

-

חוץ מזה היה היום יום סבבה, עבדתי מעל 9 שעות שזה מעולה ומחר אני עושה פתיחה בעבודה וממלצר ככה שיהיה לי קצת מזומן. מה שנכנס לי לבנק מהבר אני אשתדל לא לגעת והמזומן זה בשביל לחיות ביום-יום.

-

אני שמח בשביל דבוצ׳קה, התקבלה היום לעבודה שנכון היא לא משרדית בחליפה אבל היי יהיה לה את החופש להחליט מה לעשות עם הכסף שלה וזה עוזר ונותן ביטחון וכיף, עצמאות כזו.

ניסיתי לעזור לקשתית להגיע לאימון בשבת אבל היארל אמר שכנראה ולא כי זה לא בכיוון למרות שהצעתי לשלם על הדלק ופדו-בר לא יודע אפילו אם יש לו רכב אז... באסה.

לא ראיתי את הקשתית כבר 300 שנה לפחות.

בגדול, יום טוב ואני לאט לאט חוזר לעצמי המחוייך יותר והשמח.

-

אתמול סיימתי את הקורס מתחילים של הצורפות ואחרי פסח יתחיל הקורס מתקדמים, כבר לא יכול לחכות.

נכתב על ידי , 26/3/2015 20:37   בקטגוריות אומץ, אושר, חלומות, יומן, כלכלי, כסף, כנסים, כעסים, לילה, מחשבות, מקצוע, נעים, עבודה, פחדים, שאלות, תכשיטים, תסכול, אהבה ויחסים, אופטימי, עבודה, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)