לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2015    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2015

שלום חבר


אז החבר הכי טוב שלי עוזב לחו"ל לעבודה לתקופה לא מוגבלת.

אני כל כך שמח בשבילו.

אני לא יודע מה אעשה כשהוא לא יהיה פה.

הוא מקום המפלט שלי, המקום שכשאני בדיכאון אני יכול לבכות לו, המקום שכשאני שמח אני שמח איתו.

הוא באמת היחיד שיודע לתת את הפירגון שאני צריך כשמגיע לי ואת הסטירה שאני צריך כשמגיע לי.

הוא נתן לי כיוון, דרך, לשאוף למשהו, ללמוד להתגבר על קשיים.

כשנחגוג את הנסיעה שלו, מבחינתי זו תהיה שמחה מהולה בעצב, אני אתגעגע.

אוהב אותך המון

נכתב על ידי , 31/5/2015 06:25   בקטגוריות אומץ, אושר, חלומות, יומן, עזיבה, עצוב, פחדים, שמחה, שקט נפשי, תסכול, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אז ביום רביעי היה לי דייט עם המקסימה והיה מעולה אבל הראש שלי אוכל אותי, למה אני לא יכול להיות עם ראש שקט לגבי הדברים האלו? הרי אלו המחשבות האלו ששורטות אותי ודופקות לי מערכות יחסים.

גם המחסור שלי בכסף די דוק אותי כי היא גרה באשדוד ועד המשכורת אני אהיה מרוקן לגמרי.

התחלתי לעבוד במקום טיבעוני ואין דברים כאלוהבוס פשוט מושלם, כל הזמן אומר תודה על העבודה ומשבח ונותן משכורת ממש טובה ואתמול שהגיעו במקרה חברים למקום נתן להם הנחות וקינוחים על חשבון הבית והכל.

בכל מקרה המקסימה הכניסה אותי מחדש להיפהופ אבל שונה משלה, היפ הופ ציוני.

נכתב על ידי , 29/5/2015 09:13   בקטגוריות 100 ימים של אושר, אוכל, אושר, אומץ, חלומות, יומן, כסף, כלכלי, מחשבות, פחדים, פנטזיה, רגעי אושר, שקט נפשי, אהבה ויחסים, אופטימי, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לקחתי הפסקה


מהחיים אבל היא נגמרה, זהו, עכשיו אחרי שהתפטרתי מקקאו כי המנהלים זבלים, התחלתי לעבוד במטבח של מסעדה טיבעונית בת"א, "בודהה בורגר" באבן גבירול.

אנשים ממש נחמדים, הבוס מתוק, העבודה לא הכי קשה בעולם ומשכורת לא רעה שזה ממש שיעשע אותי.

דיברתי בבוקר עם ידידה שעובדת שם ואמרתי לה שאני מחפש עבודה היא: "אתה רוצה לעבוד איתי? בוא עכשיו איתי לשם ותדבר עם המנהל"

אני: "איפה, יש לי מלא דברים לעשות היום אני לא יכול."

היא: "שומע,הרגע דיברתי איתו, הוא אומר שאם אתה רוצה לבוא למשמרת תבוא עכשיו."

אני: "כמה זה לשעה?"

היא: "זה -סכום ממוצא כלשהו-"

אני: "שניה אברר ואגיד לך"

ביררתי ויצאתי.

אחרי כמה שעות עבודה המנהל בא אלי ושואל "תגיד לי -סכום גבוה כלשהו- מתאים לך לשעה?"

אני: אמממ, כן? כן! בטח!"

אני רק אגיד שזו המשכורת הכי גבוהה שהרווחתי פר שעה בחיים שלי ופתאום להשכיר דירה לא נשמע כזה פנטזיה, רק לצאת מהבית הזה שמדכא כל רצון שלי להמשיך.

אחרי גם שורה של דיכאונות רצופים חזרתי לעשן ופתאום הדיכאונות הפסיקו. אני רק צריך לדאוג שלא לעשות את זה יותר מדי.

בסוף משמרת אתמול (שאגב עשיתי מלאא כסף כי עבדתי 11 שעות) גם קיבלתי בירה על חשבון הבית וגם באו לקוחות שמסתבר שעבדתי עם אחד מהם פעם ונתנו לי קצת לעשן מירוק איכותי ביותר, חיים מתחילים להיות דבש?

מישהי הוסיפה אותי בפייסבוק, מתוקה, יפהפיה, נפש חופשיה כזו, כבר יומיים שאנחנו לא מפסיקים להתכתב בוואטסאפ כמעט 24/7 ואני מת להגיע אליה ולראות אותה.

- רק מקווה לא לדפוק את זה ואני צריך לברר עוד לגבי מה קורה לפני ששאני מרשה לעצמי להקשר ריגשית.

והחיים כמו רכבת הרים, מלא לופים, ירידות ועליות, זעזועים, פחדים ולא מעט הנאה, ממשיכים להם.

שיהיה יום טוב.

 





נכתב על ידי , 26/5/2015 08:48   בקטגוריות 100 ימים של אושר, אוכל, אומץ, אושר, חלומות, יומן, כסף, כלכלי, מחשבות, מקצוע, עבודה, פחדים, פייסבוק, שמח, שקט נפשי, אהבה ויחסים, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מצתרף לארץ לעולם לא




נכתב על ידי , 18/5/2015 14:12   בקטגוריות אומץ, אלימות, גועל נפש, חלומות, יומן, כעסים, עזיבה, עצוב, פחדים, שקט, תסכול, פסימי, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)