לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2014

ספקות עצמיים - שוב


העינויי העצמי הזה של ספקות עצמיים לא עובר לי ואני לא יודע איך לטפל בזה.

היה לה יום קשה אתמול ונקרעתי מבפנים כי רציתי להיות שם ולחבק ולהגיד שיהיה בסדר.

אני קורא את מה שהיא כותבת, החולצה שלי, הריח שלי ואני אוהב אותה כל כך ושמח שהיא איתי ושוב הפחד מזדחל לו לתוך הראש, החולשה הזו שמרעילה את הנפש שאולי זה יתחיל לשעמם אותה הבחור הנחמד שאני, שמסיים שיחות ב"אני אוהב אותך" ולא מפספס שיחה אחת. שכל לילה שולח לה לילה טוב וכל בוקר בוקר טוב.

מתי זה יתחיל להעיק? מתי היא תגיד לי מספיק?

ועוד יותר מפחיד, משהו ישן, פתאום אני מקבל צביטה בלב שאני מדבר איתה וכשהיא שולחת לי תמונות של התחפושת שלה לאיזה משחק, אני לא אוהב אותה אבל מה זה הרגש הזה? קנאה? קנאה באדון החדש של הקטנה? קטנה שאלה אותי אתמול אם משהו קרה ואמרתי לה את האמת אבל לא את כולה שאני לא מבין מה קורה לי. סיפרתי לה על הדאגה שלי לבייבי כי לבייבי היה יום רע והיא נמצאת בבית לא בריא... הייתי נותן הכל בשביל שתבוא לפה, לחיות איתי במקום שיהיה לה רק טוב. אני אוהב טת בייבי שלי זה הדבר היחידי שבטוח בשבילי.

אני חסר חשק לכלום בזמן האחרון, ביטלתי 2 ימי עבודה בתירוץ עלוב שאני לא מרגיש טוב. פעם הייתי הולך לעבודה גם עם חום גבוה אבל אין לי חשק, לא בא לי... אני נכנס לדיכאון? אני סתם מאכיל את עצמי סרטים? איך אני יכול להיות שם בשביל בייבי אם אני לא שם בשביל עצמי?

ספקות עצמיים...

אתמול שלחתי לה לילה טוב בסמס והיא לא ענתה, כנראה נרדמה, ובכל זאת אני אוכל על זה סרט!

אני טיפש, חושב יותר מדי...

ספקות עצמיים....

נכתב על ידי , 17/6/2014 10:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התמכרות


בא לי, בא לי לישתות, בא לי לעשן.


אני כל כך פוחד ליפול שוב, הנפילה אחרי 8 חודשים כמעט ריסקה אותי אבל זה היה כל כך טוב!


החוסר תחושה הזו, הבריחה מרגשות של הפיטורים מהעבודה והלחצים שאמא שלי שאפילו בגילי לא מניחה לי...


ועכשיו אני מאוהב ועם כל תחושת האופוריה מגיעים גם הפחדים והסרטים שאני תמיד אוכל בגלל החוסר ביטחון העצמי שלי.


אני כל כך רוצה שזה יעבוד אבל אני לא יכול לתת לה את מה שהיא הכי אוהבת.


היא מושלמת, אני מרגיש פגום כמו שתמיד הרגשתי.


ביום שלישי הייתי אצלה כמעט כל היום והיה מדהים וכל כך טוב עד כדי דמעות של אושר ואני מפחד, מפחד לפגוע בילדה שלי, והיא שלי ורק שלי ואני כל כך אוהב את זה ואותה.


הכרתי את החברים שלה ואת ההורים שלה ולפחות מהאמא יש "אור ירוק" לפחות זמני.


איך אני יכול להיות מושלם בשבילה אם אני כל הזמן חושב על כמה שאני פוחד לאכזב אותה??


לוחמת שלי, בייבי שלי, לובימיה, אני אוהב אותך

נכתב על ידי , 12/6/2014 10:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מאושר


שנתיים לא רשמתי פה והינה פתאום פוסט, בצורה לא נוחה ומהפלאפון כי רציתי לחלוק.

את ההתמכרות שלי לסמים ואלכוהול כבר למדתי לזהות ואני מטפל בה אבל לא זו סיבת האושר.

האושר מגיע מאהבה, אהבה חדשה שנכנסה לי לחיים בהפתעה ובסערה.

סמוראי היא קוראת לי, כמה שזה מתאים לי וטוב. לוחמת שלי יפה וחזקה כל הודעה שלך רק מחזקת אותי יותר...

"אחרי כל מה ששמעת עלי את עדיין רוצה?"

"אני לא שופטת אותך לפי העבר, אתה משתנה ורוצה להשתנות, אתה מביא לי להכיר בן אדם אחר ממה שהיית"

למרות הגיל הצעיר היא לא מתנהגת אותו ובהרבה מובנים היא אפילו יותר בוגרת ממני.

אני מפחד, לא להפגע אלא לפגוע, יש לי עבר של טעויות חוזרות וזה מפחיד והיא כמה שחזקה ככה עדינה.

האמונה שלה בי, אמונה שלא קיבלתי אפילו מההורים כל החיים, נותנת לי כל כך הרבה כח להשתנות ולהתנקות מהסמים שנפלתי אליהם.

לוחמת שלי, תודה לך שאת בחיים שלי.

אני קורא דברים שהיא כותבת ומבין שהשאיבת כוחות היא הדדית וזה רק משמח אותי יותר כי ככה זה צריך להיות.

אני אהיה החומה שלך כמו שאת שלי.

אני אוהב אותך

 

I was dead 'till I met you and now, now life begins

 

 

נכתב על ידי , 2/6/2014 00:03  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)