לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2015

לא גיבור


אז כבר 2 לילות שאני עוצם עיניים רק בשביל לראות אותה ומתעורר כאילו מסיוט.


אלכוהול שלט בי באותו לילה אבל זה לא תירוץ, סקלתי אותה נפשית, הפכתי אותה לשק חבטות וכל מה שהיא אמרה לי אחרי זה "אני חושבת שאנחנו צריכים להתרחק קצת"


תצרחי עלי! תקללי אותי! רבאק תרביצי לי!


את כל התסכולים שלי הוצאתי עלייך ואפילו הבאתי איזו מפגרת שאתמזמז איתה מול הפנים שלך סתם בשביל להוציא לך את העיניים.


אז ארגז שלם של אלכוהול זרקתי מהבית יום אחרי, לא רוצה יותר להיות שפוט של המשקה הזה אבל זה לא הופך אותי לאדם טוב, זה לא הופך אותי לפחות חלאה.


כתבתי סטטוס בפייסבוק על זה שזרקתי את האלכוהול וכל כך הרבה אנשים הראו לי אהבה וגאווה על זה אבל זה לא מגיע לי, תסלדו ממני כי פגעתי באדם שכל כך חשוב לי.


היו כאלו שקראו לי גיבור שזרקתי.... איזה מין גיבור משפיל מול אנשים אדם אהוב ככה? אני לא גיבור, אני נבלה.

נכתב על ידי , 29/6/2015 04:32   בקטגוריות אומץ, גועל נפש, גמילה, יומן, כעסים, לילה, מחשבות, נרקומן, עצוב, פחדים, פייסבוק, תסכול, שחרור קיטור, פסימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז עובר דירה


אז השבוע אני עובר לרמת גן לדירה שחבר גר בה עד עכשיו - אותו חבר שטס לחו"ל.

אני ממש כבר עברתי בצורה לא רישמית, ישנתי שם 5 ימים רצוף, מחר אני מעביר חלק מהציוד שלי ומקווה ברביעי להעביר את השאר.

בעבודה הכל מעולה ומתחילים כבר לתת לי עוד אחריות ואוהבים אותי שם.

גם לי ממש כיף לעבוד שם ואני מרגיש שאני עושה משהו.

גם פגשתי מישהי שגרה ממש קרוב למקום שאני עובר אליו ומתפתח משהו אבל לוקחים את הזמן ולא ממהרים לשום מקום.

הסקס איתה נהדר, היא יפהפיה וכיף לי להיות איתה אבל יש מכשולים בדרך.

גם הייתי פרודוקטיבי אתמול והכנתי את שני אלו:







נכתב על ידי , 8/6/2015 22:23   בקטגוריות 100 ימים של אושר, 18+, אומץ, אושר, חלומות, יומן, כלכלי, כסף, מוסיקה, מחשבות, סקס, עבודה, פחדים, פנאי, פייסבוק, רגעי אושר, שקט נפשי, תכשיטים, אהבה ויחסים, אופטימי, עבודה, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)