לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2014

בום


בום! ואז אזעקה...

"אושרית! אושרית לממ"ד!!"

"הכלבה!"

אני רץ להביא את שולה ונכנס לממ"ד.

"החתול שלי...."

סעמק החתול אני מעדיף שיפגע בו ולא בנו! ככה חשבתי... לא אמרתי בקול.

הלב דופק בספידים, זכרונות מהטירונות בזיקים עולים על אמבולנס צבאי שמפנה חלקי בני אדם מפגיעה ישירה באוהל של טירונים פלוגה ליידי...

שקט ואני רואה אנשים מתחילים להציץ מהחלונות, מישהו מצלם "היתה נפילה..." אני אומר לעצמי יותר מאשר לאושרית.

יוצאים מהממ"ד ואני נופל על הספה ומחשבות וזיכרונות על אותו אוהל בטירונות רצים לי בראש אבל הכי חזק "היתה אזעקה אחרי הנפילה... אחרי!"

ככה עברה הנפילה הראשונה שלי באשקלון, ליירוטים התרגלתי ואפילו האזעקות לא יותר מציוץ ציפורים של בוקר אבל הבוקר, הבוקר פחדתי והדמעות עדיין מציפות את העיניים, אני לא נותן להן לצאת, אניחזק מזה....

*שמות בדויים בפוסט הזה

נכתב על ידי , 26/8/2014 07:31   בקטגוריות כעסים, עצוב, שקט נפשי, אהבה ויחסים, אקטואליה, פסימי, צבא, המצב הביטחוני, רקטות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וואו


כל היום הייתי במטבח, החל מהבוקר להכין לחברה שלי אורז למיצוק קיבה כי היא הקיאה כל הבוקר אז הייתי חייב להעשות משהו - אז תה ואורז 2 הדברים הכי טובים שיכולתי לחשוב עליהם. סיימתי עם זה ואז שטפתי את המרפסת אחרי שהכלבה השתינה וחירבנה שם.

אחר כך חזרתי למטבח לשטוף כלים.

סיימתי עם הכלים ישבתי קצת לראות סדרות ואז חזרתי למטבח להתחיל להכין ארוחת צהריים ותוך כדי שאני מכין אוכל אני גם שוטף כלים שאני משתמש בהם וזה רק הגיוני כי אני השתמשתי בהם.

סייתי להכין אוכל, אני חברה שלי וידיד שלה ישבנו לאכול ואז ישבנו שלושתינו וסתם העברנו את הזמן, חברה שלי נרדמה, ידיד שלה נשאר אצלינו ואני ירדתי עם הכלבה בפעם השניה היום (אחרי שהיא שוב השתינה בבית).

יצאנו עם ידיד של חברה שלי לקחת אותו למרכזית ובזמן שאנחנו בחוץ אמא של חברה שלי מגיע הביתה, מתקשרת אליה ומתחילה לצעוק עליה "למה יש כלים?!", מסבירים לה ומסיימים את השיחה ואז כל כמה דקות היא מתקשרת לבדוק איפה אנחנו שנחזור כבר. בשניה שנכנסו הביתה היא באה ביציאה עצבנית "נו מה עם כלים?!" ומתחילה לצעוק על חברה שלי ברוסית (אני במרפסת מעשן סיגריה) פתאום היא יוצאת עלי "נו מה אתה יושב?! לך לשטוף כלים!"

סבבה, את עצבנית, יש כלים, אני מבין שאת רוצה את זה נקי ואין לי בעיה לשטוף אבל יש צורה לדבר עם אנשים וחוץ מזה שאני ניקיתי היום בבית הזה כל כך הרבה וזה אפילו לא הבית שלי והיא עוד מוציאה אותי מהבית (כי אחרי הכל אני לא גר פה אלא דייר זמני).

מההתחלה אמרתי שאני לא רוצה להיות נטל ואמרו לי שזה בסדר שאני פה, אז עכשיו להתלונן על זה שיש פחות חלב? להתלונן על זה שיש כלים? יש יותר אנשים בבית אז יש יותר משתמשים בדברים - יחס ישר.

אבל בסדר, אני מחכה כבר לכסף שיגיע מההורים, אני מפסיק לשתות נס קפה בשביל שלא יגמר להם החלב (כל שבוע שעבר אני קניתי חלב לבית בשביל איכשהו להקל עליהם הוצאות) ובטח ובטח שאני לא מבשל יותר. תתמודדו.

כשאני בדירה משלי וכשהיתה לי כלבה, אני טיילתי איתה, כשהיו לי אורחים או חבר'ה שהיו אצלי זמנית כן היו לי בקשות מסויימות אבל ידעתי איך לדבר איתם ולא חלמתי על לדבר בצורה שהיא מדברת, אם לא אלי אז לחברה שלי מולי... מקללת וגם כבר הרימה ידיים עליה מספר פעמים מול העיניים שלי.

שכבר יגיע הכסף...

נכתב על ידי , 25/8/2014 23:14   בקטגוריות ההורים של החברה, הורים, כלכלי, כסף, כעסים, שקט נפשי, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז חוזרים לנס ציונה


מסתבר שאמא של חברה שלי אכלה סיבוב והחליטה שבגלל שאני מזכיר לה את הבן שלה (או לפחות זה מה שחברה שלי אומרת יש לי הרגשה שזו לא כל האמת אבל אני לא לוחץ עליה) אז היא שולחת אותי חזרה להורים שלי בנס ציונה וזה אחרי שהתבססתי על עבודה פה וכבר התחלתי לעבוד והתחלתי לחפש עבודה שניה להשלמת הכנסה והתחלתי לבסס מעמד חברתי באיזור ולהכיר אנשים וכן הלאה...

סתם חבל אבל לא נורא, נחזור להורים, נעבוד קצת במרכז עד שאני אסגור את רוב החובות שיש לי לבנק ואז נמצא דירה פה באשקלון (בתקווה שגם המצב הביטחוני יהיה יותר רגוע.

יכול להיות שגם המרחק הזה יה טוב לי ולחברה שלי כי אנחנו כבר 24/7 ביחד וזה לא הכי בריא בתחילת קשר.

בכל מקרה יהיה בסדר אני תמיד אומר ומשתדל לא להכנס לפרנויות.

 


 

פתחתי קבוצה בפייסבוק לאנשים שמשתמשים בפלאפון שלהם כמצלמה (לא לתמונות סלפי אלא הפקות/צילמומים אומנותיים)

למשל:


 

כמובן שאתם מוזמנים להכנס לבלוג צילום שלי ולצפות שם בשלל צילומים שלי: החיים בתמונות

נכתב על ידי , 24/8/2014 17:32   בקטגוריות בלוג צילום, ההורים של החברה, הורים, כלכלי, כסף, צילום, קבוצות צילום, אהבה ויחסים, אופטימי, אקטואליה, עבודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפקה ראשונה בהפקתי


אז היום היתה הפקה ראשונה שהפקתי בעצמי, אני צילמתי, בחרתי את המצולמות וערכתי. את בחירת הלוקיישן השארתי לאחת הבנות כי אני לא מכיר את האיזור (אשקלון) אבל יצא יפה.


תמונה לדוגמא של אחת הבנות:







 


לשאר התמונות אתם מוזמנים להכנס לבלוג השני שלי שלשם את מעלה את כל התמונות שלי


החיים בתמונות

נכתב על ידי , 24/8/2014 00:31   בקטגוריות בלוג צילום, צילום, קבוצות צילום  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)