לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


ברוך הנכנס וברוך היוצא, אם אהבת מה שקראת ושמחת, כך שמחתי גם אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2014

הגיע הזמן


הגיע הזמן שבדיוק כמו השם של הבלוג
אני אסתכל קדימה
סיימתי כל קשר ומגע עם בייבי.
לא בדרך נכונה והצטערתי על זה מייד אבל היא כבר לא הסכימה לקבל אותי חזרה
גם לא בתור ידיד
כואב
קשה
מרגיש חנוק
הדמעות עומדות
אבל כנראה לטובה
כנראה שזהו, הגיע הזמן
להסתכל קדימה
נכתב על ידי , 30/9/2014 21:39   בקטגוריות גועל נפש, יומן, כעסים, נרקומן, עזיבה, עצוב, פרידות, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יומן אישי - פרק תשיעי


יום רביעי 6/11/2013

10 ימים בקהילה

כולם להזדרז!

06:55

הבוקר אחד השעונים המעוררים העיר אותי ברבע ל-5 אבל חזרתי לישון.

הניעור שניערו אותי במרכז מעגל אתמול אתמול השפיע ואני לא מתקשר יותר לא עם נהיר, לא עם היילו ולא עם פיטר.

אני כמעט בלי סיגריות וזה הולך להתנקם בי היום.

מזל שאני עדיין בגוזלות ועדיין מקבל סיגריות כל יום.

לא הספקתי לאכול את הדייסה הבוקר.

הרגשה כללית טובה, קצת כאבים בכתף.

16:25

קבוצה הבוקר היתה טובה ואחד מחברי החדר שלי יודע עלי קצת יותר.

פתחתי קצת וסיפרתי על עצמי.

אני מתחיל להנות מחיי הקהילה ונחמד לי.

אוראל עלה לשלב א' ועכשיו אנחנו רק 3 גוזלים בבית אבל 3 גוזלים מאוד טובים ומגובשים.

אני נורא אוהב את מקס ומדבר איתו הרבה.

היתה לי שיחה טובה איתו איתו ועכשיו אני במנוחות.

ג'וזף נראה בחור טוב שמבין עניין אבל עדיין לא הכרתי אותו מספיק.

כשכולם היו בקבוצות קטנות אנחנו ראינו סרט במועדון - גברים בשחור הראשון.

עכשיו מחכה לקפה.

22:15

אחר צהרים עבר בשלום, לא זוכר הרבה אבל עבר בשלום.

בערב היתה קבוצה ופעילות עם יפית.

חולקנו לקבוצות - אדום, צהוב, ירוד וכחול ואני הייתי בקבוצה הירוקה.

התחרות הראשונה היתה לקום מישיבה כשכולם עם ידיים שלובות אחד עם השני.

התחרות השניה היתה לחקות אנשים ממלכישוע ואחרי זה פנטומימה של אנשים ומושגים ממלכישוע.

האחרונה היתה להחזיק ידיים בעיגול ולהעביר ביננו חישוק בלי לעזוב ידיים ובלי להפיל את החישוק.

כמובן שאנחנו ניצחנו בכל המשימות וזכינו בגליליות של מנעמית (חחח).

יפית הזו פשוט מותק של בחורה עם חיוך מקסים.

היא לא יודעת את זה אבל היא משגעת אותי לגמרי.

אני צוחק על זה עם מקס הרבה.

אני רואה כבר איך אני והוא גדלים יחד בטיפול הזה ןבשלב מסויים מנהלים ביחד את הבית בתאום.

בסוף היום כבר הייתי מותש וכבר חיכיתי ל"לילה טוב" של המתאם.

רן הרצ"ג (ראש צוות גוזלים) יוצא מחר ל48 ביקור בית ואני שמח בשבילו.

לילה טוב

נמרוד ארבל

51 ימי ניקיון

נכתב על ידי , 29/9/2014 22:44   בקטגוריות גמילה, יומן, מכורים אנונימים, נרקומן, סיפרותי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יומן אישי - פרק שמיני


יום שלישי 5/11/2013

סילבסטר סלט-טונה

יום 9 בקהילה

07:00

לא היה לי חשק לקום הבוקר, היה קר ועם רוחות.

בני לקח את הזמן שלו במקלחת וכמעט בשתנתי במכנסיים מרוב לחץ.

את הא.ג. בוקר העביר סמארה וזה היה יותר סטנד-אפ מאשר ספורט.

בארוחת הבוקר הביצה לא היתה טעימה אבל אכלתי דייסה עם ריבה והיה טעים ומתוק.

ניקיונות, ניקיתי את החדר ועכשיו מחכים לביקורת.

מקודם דאשה החתולה שרטה אותי אבל לא נורא יעבור.

16:25

יום ארוך עם הרבה עבודה אבל אחרי ארוחת הצהרים היתה פרידה לדן ואחרי זה פעילות עם יהודית, אוסנת ויפית (המלכה).

לימדו אותנו על בצלים ופקעות שזה חומר שאני כבר מכיר ויודע. אחרי זה שתלנו כלניות בעציץ והיה נחמד.

עובר על מאיר משהו והוא לא מדבר עליווהאמת שאין לי באמת כוח אליו והוא די מעצבן אותי.

כרגיל מבנים ומטבח - עבודה, עבודה, עבודה.

22:40

קצת לא מצאתי את עצמי היום ואני בורח מההרגשה ע"י התפזרות ועוד מתגעגע לשימוש, לדפוק איזה ראש או שניים, אבל לבן אדם במצבי זה רק הגיוני ואני מקווה שזה יעבור.

חושב הרבה על בנות שיש בבית בחוץ ותכלס? אני חרמן מת.

אני מוצא את עצמי מרחיק את עצמי מהאנשים שאכפת להם ממני בקהילה ומחפש את הלבד והבשקט ואת הבדידות.

אני עדיין מרגיש שאבן-עזר לא מצליח להבין אותי ואני רוצה ספונסר אחר אבל לא יודע איך לבקש בלי לפגוע בו.

בערב מאיר הצחיק אותי רצח כשהעמידו אותי לספסל "מה?! אכלתי יותר מדי עוגות???"

עישנתי יותר מידי היום וזה יעלה לי ביוקר מחר.

רוצה לשמוע כבר מוזיקה טובה מהרשימה בפלאפון אבל צריך לבקש מההורים אם הם יכולים לקנות לי MP כי אין לי.

מעבר לזה דברים טובים, מקווה לטוב.

לילה טוב

נמרוד ארבל

50 ימי ניקיון

נכתב על ידי , 29/9/2014 22:42   בקטגוריות גמילה, יומן, מכורים אנונימים, נרקומן, שקט נפשי, סיפרותי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יומן אישי - פרק שביעי


יום ראשון 3/11/2013

שבוע בקהילה

בוקר קשה, רציתי ללכת הביתה וההרגשה היתה על הפנים.

שיטפתי בסבב בוקר היתה התייחסות רק מאחד החבר'ה שבשלב ג' ומיפה שלא התייחסה אלי ספציפית אלא גם אלי וגם אל דימה אבל בלי שמות.

קבוצת גוזלים חיזקה אותי ועזרה וההרגשה השתפרה.

עוד יום תפקוד עבר והיה נחמד, בינתיים אני מחכה לקפה ואני אחרי מקלחת.

עבדתי היום שוב בצוות מבנים וזה היה שינוי מרענן ונחמד מהמטבח ביום שישי.

עבדתי עם גיורא שהוא זקן רוסי ונחמד.

היה טקס פרידה לסרגיי משלב ג', הוא עולה להוסטל ופתאום גם אני רציתי להיות במעמד הזה - גם יומי יגיע.

בערב היה טוב, אומנם היתה קבוצה ארוכה וסבב ערב אבל היה נחמד.

האמת שאני לא זוכר את רוב היום או הערב לייתר דיוק אבל לאט לאט מתחיל לילמוד להשתמש בכלים של הבית וביקשתי חבילה מהבית למעיל חורף כי לא היה בבוטיק.

עייפות גדולה.

מאיר הצחיק אותי בקבוצה ובטפסים לשלב א' מארק הצחיק אותי - אנשים קשים אבל הם ילמדו.

מקס ואני עוד מתחברים וזה נחמד.

"אני ואתה עוד נרים את הביתה" הוא אמר לי ואני מקווה שזה נכון.

לילה טוב

נמרוד ארבל

48 ימי ניקיון

נכתב על ידי , 29/9/2014 14:08   בקטגוריות גמילה, מכורים אנונימים, נרקומן, עזיבה, שקט נפשי, שאלות, סיפרותי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 35

תמונה




31,106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)