לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Hey, hey, mama, said the way you move Gonna make you sweat, gonna make you groove. :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

טובטוב, פוסט תמונות!


אז.. לא יודעת מה עובר עליי לאחרונה, פשוט נעבור לתמונות?

 

יצאנו למקס ברנר אתמול שחר שני ואני ואהיה אחד הכיפים והמצחיקים :]

ויש תמונות [כמובן] :

 

שני ואני לפני שיצאנו.. בוחרות לי בגדים (:

 

מצאנו לי בגדים ואפילו הגענו.. ואז חיכינו לשולחן.. והצטלמנו!

 

.... מחכות...

 

שעשנו את עצמנו עד למקום המיוחל D:

 

אה אגב, שני מימין ואני משמאל. :]

 

דפקתי תראש בשיחים? :S

 

גם שחר הצרטפה :]

 

חחח מדליק !

 

WTF?! חח כל אחת בפוזה שונה

 

חחחחחחחח גדול. תמונת WTF?!

 

33333>

 





ווההוו! ועכשיו עוברים לסיפור בתמונות:

[אני מקורית.]

 

פעם היו דובונים..


 

הדובונים כדלהמן:

 


אחי, דובים!#@$

 

אז הנה, 2 דובונים.

 


 

 


 

 

שחר: "הייייי, גם אני רוצההה" D: [לסבבוו שלי!! 33>]

 








וזה הסוף של הסיפור (:

 

היי מגניב, יש  לי עיניים ירוקות ממש!

 

בסופו של דבר נכנסנו למקס ברנר.. והאוכל הגיע גם..

 

הוו.. אוכלל.

 

התייאשתי. טוב, לא D:

 

כןכן.. היינו רעבות :]

 

 

 

 

טוב, זה הכל..

שני ושחר- היה פשוט כייף!#$

כפרות עליכן. ^^

נכתב על ידי אני ורק אני, זהו. , 11/11/2007 17:14  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  אני ורק אני, זהו.

בת: 33

ICQ: 153352443 




11,424
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני ורק אני, זהו. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני ורק אני, זהו. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)