לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

FUCK YOU


NO MUSIC NO LIFE

כינוי: 

בן: 31

ICQ: 249789121 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

שלום אני אמיל וחזרתי


האלן אתם בטך שואלים תצמכם איפה נעלם המשעמם הזה אז הנה אני פה שלום שלום אני יודע שלא התגעגעתם
כי ב 3 חודשיפ האחרונים אפחד לא נכנס לפה בכלל אז עכשיו עיצוב חדש לקראת החורף המתקרב

טוב מה נישמע אתם בטח שואלים מה חדש
הכול חדש גיטרה חדשה חחחח רוצים תמונה אין לי כח קיצר היא שחוררה!

היתי בקורס משצים שבועיים מחוץ לבית אם האנשים הכי מאגניבים בעולם מת על כולם

קיצר היה הרבה עבודה בחופש לא הרבה זמן קיצר הרבה עומס חופש הכי מעולה בעולם עשיתי כול מה שהית אמור לעשות במהלך כול שחיים ופאק החופש הזה עשיתי תדברים הכי הכי הכי מאגניבים בעולם
ואפילו מה נישארתי עד הבוקר באשקלון בים חחחח זה לא פעם ראשונה אבל בכול זאת אם חברים בלי ההורים חח

אתם בטח שואלים תצמכם תמונות בטחוח חייב להיות הרבה הרבה מאוד תמונות מהחופש הזה הכן כן יש המון אבל אין זין לכול השיט הזה זה מלא בלאגן ואני בקושי מעדכן

דרך הגב אני חושב שאני ימשיך להדכן קבוע אני מקווה שיהיה זמן לזה בקיצור
הרבה בהצלחה וביי




נכתב על ידי , 16/9/2007 22:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,104
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מדע בדיוני ופנטזיה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכדור פינג פונג.נחרטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כדור פינג פונג.נחרטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)