לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

7/2015

התאוששות


אז אנחנו בונים תוכניות והישות הזאת מלמעלה צוחקת עלינו


או בנות שעושות תוכניות אחרות.


 


אז הסופש לא הלך בדיוק כפי שתכננו.


יום חמישי רצינו ללכת ל'הקול בראש' אבל מסתבר שהסרט פופולארי מדי והאולם (הפיצי) היה מפוצץ, אז קנינו במקום זה כרטיסים לשישי בצהריים והלכנו לאכול ברינגלבלום במקום.


יום שישי בבוקר עשיתי את הדבר היחיד בערך שלא יכולתי לעלות בדעתי שאעשה מתישהו בקרוב. או אי פעם בכלל... נרשמתי הגשתי מועמדות (עם אסתי) לתואר שני (במנהל עסקים באוניברסיטה הפתוחה). אני כנראה ממש חולה או שאני חולמת. כן אחד משני אלה =/


אחר כך, ישבתי עם אסתי לקפה/שוקו קצר והלכנו לעשות קניות בשלושה סופרים שונים, כי מסתבר שסופר אחד זה אובר-רייטד. או שאנחנו בררנים מדי באוכל שלנו.


הסרט היה נהדר, בהחלט לא רק לילדים. ממליצה.


בערב בסוף בגלל שכמה בנות ביטלו מסיבות כאלה ואחרות (תתביישו לכן!) נפגשנו (מי שנשארה) עם הבנים. הכנו קאפקייקים צבעוניים ומיוחדים, אפינו לחם עם מטבלים והיה טעים וכייף.


אתמול חגגנו את ה-4 ליולי כמו שצריך - ראינו את הסרט היום השלישי עם מחבת שקשוקה ענקי. לא רואה שבת מוצלחת יותר.


 


לצערי הרבה מאוד מאוד הסופש נגמר.


מתחיל לו עוד שבוע ביאוסים וחפירות בעבודה.


 


אז נכון שהייתי בחופש לפני חודשיים... אבל אני רוצה עוד


 


מה מחכה לנו השבוע? טיפולים בחתולי. שאומנם משתפר ממש אבל עוד לא עבר לחלוטין. לשטוף את הרצפה בדירה (כי מישהו צריך לעשות את זה), להירשם לצילום מתקדמים - לא יודעת מה נסגר איתי עם כל הלימודים האלה... צריכה להרים טלפון למטפל שלי.


 


נ.ב. נעשתי קצת נוסטלגית. קצת מתגעגעת לכמה אנשים מהעבר ולפעמים ברגעי בהייה ממושכים אל שום מקום אני תוהה אם עוד מישהו חושב עלי. דווקא הייתי שמחה לחדש קשר. עם כמה אנשים מהעבר היו לי קשרים באמת נדירים שנהרסו מסיבות כל כך... רוצה להגיד טיפשיות אבל אז כנראה זה לא היה טיפשי אם הפסקנו לדבר...


 


נ.ב.2 יש לי עכביש במשרד. הצילו!!

נכתב על ידי , 5/7/2015 13:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)