לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

7/2015

בבקשה עוד 5 דקות?


סוף השבוע הזה בהחלט וללא צל של ספק נכנס לקטגוריית הסופשים העייפים ביותר שלי...


ישנתי יחסית הרבה שאפילו הופתעתי ועם זאת לא יכולתי לקום היום יותר עייפה... המרמור!!!!


 


את הסופש העברנו בעכו. עשינו גיחה לאיקאה לסייל וכמובן שלא יכולנו לא לצאת עם כמה פריטים מיותרים ולשכוח לקנות את הפריטים הנחוצים.


 


כשהחלטנו לעבור לצמחונות אמרתי לבעלי שזה נורא בעייתי. כי אני לא מצפה מההורים שלנו, כשאנחנו מתארחים לסופי שבוע, להפוך עולמות ולהתחיל לבשל אוכל צמחוני ולשנות את הרגלי האכילה שלהם. הוא אמר לי שאנחנו לא יכולים להחליט בשבילם מה הם יעשו ואם הם ירצו אז למה לא.


אז אמא שלו יצאה מגדרה ונסעה במיוחד לקנות לנו אוכל דרוזי צמחוני כדי לפנק אותנו.


אכלנו אורז עם עדשים, אורז עם כרובית, אורז עם פלפלים, פלפלים ממולאים באורז ותפוא ממולא באורז.


אל תבינו אותי לא נכון, אני מאוד מעריכה את המאמץ שלה במיוחד שבכל ארוחה היא טרחה להזכיר לנו שהנה אנחנו אוכלים צמחוני כולנו, ושהיא לא יכולה ככה כי היא מאוד אוהבת בשר.


אז אנחנו קיבלנו את כל השאריות.


היום כשאני אבשל לכל השבוע, אני אמנע מלשלוח ידי על צנצנת האורז.


 


אתמול אחרי הצהריים הזמנו (אנחנו ואחותי) את ההורים שלי לכבוד יום הנישואים שלהם, למסעדה ממש נחמדה בתל אביב בשם גרקו (יענו יווני)


היה מאוד נחמד, העיצוב של המסעדה יווני, המוזיקה יוונית (רועשת כל כך שנעלצנו לשבת בחוץ בחום), מלצרים שמדברים מילה וחצי ביוונית ותפריט חד פעמי עליו אתה מסמן למלצר איזה מנות אתה רוצה לאכול.


חמוד.


 


כמו כן, לא נשכח שהסופש הזה היה הראשון בו השארנו את החתול לבד בבית. אומנם ביום שישי ביקשנו מחבר שיקפוץ להאכיל אותו אבל רוב הזמן הוא היה לבד ובדד. זה לא הפריע לו להפוך עציץ :(


גם נראה (אולי מהלחץ) שחזרה לו קצת הפטריה. היום יש לו תור לחיסון ואם אני אצליח לצאת מהעבודה ולקחת אותו אני הולכת לצאת עליהם כי לפני שבוע וחצי הם הבטיחו להזמין לו סירופ מיוחד ולמרות שהתקשרתי לשם כמה פעמים שבוע שעבר לא חזרו אלי ולא דאגו לעדכן אותי מה קורה עם זה וחתולי בנתיים סובל (טוב לא באמת סובל, אני לא חושבת שזה מזיז לו אבל אנחנו דואגים לו!)


 


כרגיל איחולי שבוע טוב,


ושהשבוע הזה יעבור מהר


וכולנו נקבל עוד סופש רווי שנצים ויקיצות טבעיות.

נכתב על ידי , 12/7/2015 09:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)