לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

7/2015

אנשים! צאו לי מהחיים! ומהרחם!


אני סנובית! הנה אמרתי את זה.


לא מעוניינת בקשר אתכם, לא מעניין אותי לשמוע על הילדים שלכם או על ההורים שלכם, לא מעניין אותי איפה טיילתם בשבת או מה אכלתם לארוחת בוקר, לא מעניין אותי מה אתם חושבים על ראש הממשלה ולא מעניין אותי איך החוסר אמפטיה שלי גורמת לכם להרגיש.


אל תצחקקו לי בפרצוף ותגידו שאנחנו חברים, אנחנו לא חברים ולא נהיה.


 


די להגיד לי איך אני צריכה להתנהג או איפה אני צריכה לגור, מה אני צריכה לאכול ומה אני צריכה לראות בטלויזיה. לא מעוניינת לשמוע את דעתכם מה עלי לעשות עם הכסף שלי או לאן אני צריכה לטוס.


 


וגם אם שתקתי ונתתי לכם לספר לי את קורות החיים שלכם, וגם אם שתקתי בזמן שהטפתם לי על השתיקה שלי, אל תחשבו אפילו לרגע שאתם יכולים להגיד לי איך לנהל את החיים שלי, עם מי להתחתן או מתי להביא ילדים!


 


אני לא אקשיב לעצות שלכם ממילא, אם אני ארצה אני לא אחכה שנתיים ואני לא אתבסס קודם כלכלית, ואם ארצה לא אעשה ילדים לעולם ודעתכם, מיותרת ולא חשובה לי אז תעשו לעצמכם טובה, אל תפתחו את הפה, תסתובבו ותסגרו אחריכם את הדלת של המשרד שלי...


 


כל המרמור שבעולם לא יעזור לי להתמודד עם אנשים שבאים אלי למשרד, חושבים שאנחנו החברים הכי טובים, שופכים בפני את הלב ואז עוד מעזים לתת לי טיפים לחיים "טובים". הפרצוף בלוק שלי לא רומז לכם אפילו לא טיפלה שאני לא מעוניינת לשמוע אתכם!?!?!


חייב להיות חוק נגד התעללות נפשית מהסוג הזה.


נמאס לי.


 


ואחרי כל זה אני צריכה להמשיך לראות את הפרצוף הדבילי שלו עד סוף הפרויקט. מגיע לפה כאילו מישהו רוצה את הנוכחות שלו...


אוווווווווף

נכתב על ידי , 27/7/2015 09:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של demon slayer ב-31/7/2015 11:39




כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)