לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

8/2015

סתם בעע (וקיטורים על הדואר)


אין, אני פשוט כל הזמן מתלוננת. כמה אפשר!?

 

סופש אחרון היה נחמד ומעייף כאחד. היינו בדירה החדשה של איצ ולמרות שלא היה לו מזגן בסלון והיה חום איימים וספת עור היה ממש נחמד לפטפט איתו. אחרי אספנו את תמי מנמל תא ונסענו לאמיר שחגג יומולדת. היו שם המון אנשים מתקופת הלימודים והיה ממש נחמד לראות את כולם ולפטפט ולהתעדכן.

ישנו אצל סבתא שלי, שגם אצלה המזגן בחדר אורחים היה מקולקל אז נדב בנה קונסטלציה משני מאווררים ואיכשהו הצלחנו להעביר את הלילה בשלום.

חזרנו הבייתה בשבת בצהריים והעברנו את שארית היום בעצלנות טוטאלית.

 

חוץ מזה היה מתישהו שבוע שעבר לילה לבן בבש והלכתי עם חני ואנג'י והיה די מעפן. היו דוכנים נחמדים וחוץ מזה כלום.

 

אתמול קיבלתי מייל מהאוניברסיטה שכבר שולחים לי את הערכת לימודים. ממש הופתעתי ששולחים אותה כל כך מוקדם. או שזה היה ככה גם פעם קודמת ואני לא זוכרת או שהם לוקחים בחשבון את הדואר הדפוק שלנו.

לפני חודש וחצי הזמנתי חבילה מבריטניה. בדכ לוקח להן משהו כמו שבועיים להגיע שזה סביר. בתקופה האחרונה לחבילות אני משתמשת משירותי בוקסאיט (ממש מומלץ - קצת יקר - אבל שווה את זה. גגלו) ומשום מה שכחתי מזה ושלחתי את החבילה לתיבה שלי. לא יודעת אם זה קשור או לא.

קיצור חודש שלם ואין זכר לחבילה. כבר פניתי לאתר שהתחיל בהליך של מילוי טפסים להצהרת אי קבלת חבילה (רציניים שם משהו). עכשיו כשהזמנתי כן קיבלתי מספר מעקב אבל לפיו זה תקוע איפשהו בהולנד וזה נשמע לי נורא מוזר לכן חשבתי שיש איתו בעיה. אחרי חודש וחצי סוף סוף קיבלתי מייל שהשתנה הסטטוס של החבילה שלי והוא התקבל בארץ! הללויה!

אז חיכיתי מספר ימים נוספים ואחרי שהם כתבו שניסו ליצור איתי קשר לתיאום מסירה (לא יודעת איך זה אפשרי בלי להתקשר אלי) סוף סוף נכתב שהחבילה הושארה בסניף שלי.

אצתי רצתי לסניף ומה נאמר לי, אין חבילה כזאת. העצבים!!! מזל שהיה טלפון של EMS והם היו ממש נחמדים וביקשו שאבדוק אם לסניף הגיע היום שליח, וכששאלתי את הפקידה פתאום היא נזכרה שיש חבילה שהם הניו מתחת לדלפק וכנראה לא העבירו במחשב ובגלל זה לא ראיתה את החבילה. כל הכבוד לכם באמת!

אז אחרי חודש וחצי פלוס קיבלתי את החבילה האובדת שלי. רק משהו ממש קטן נשבר והשאר הגיע במצב סבבה לחלוטין (את אחת הכוסות החתול דאג לשבור אתמול...)

אגב נדב שמחכה לחבילה מארהב כבר קרוב לאותו זמן גם עדיין לא קיבל וגם אליו הדואר מתאכזר. אוף! למה לא קם גוף שיתחרה בדואר הדפוק הזה!? אני מוכנה לשלם את הכסף רק בשביל שהחבילות שלי יגיעו מתי שצריך...

 

אני מתה כבר שאוגוסט יגמר ויתחילו החגים. ויהיה חופש ויהיה קריר יותר... כי חם לי.

הדבר היחיד שאני יכולה להודות עליו זה שהרוטינה שלי זה: מזגן בבית-מזגן באוטו-מזגן במשרד-מזגן באוטו-מזגן בבית...

נכתב על ידי , 5/8/2015 10:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)