לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

8/2015

טוב אז היום היה קטע מפחיד


כמו כל בוקר, אני קמה בחוסר חשק, מתארגנת אורזת לי שקית אוכל, נותנת נשיקה והולכת לאוטו.

שמה את התיק והשקית מאחורה, מתיישבת מול ההגה, מתניעה את הרכב, שמה את התחנה המתאימה והופ! איפה הכבל להטעין את הפלאפון?! 

 

קיצור בקטע הזוי, כנראה שפרצו לי לאוטו וגנבו את הכבל טעינה שהיה תקוע לי בUSB וכבל AUX שהיה בתא כפפות. שום דבר אחר לא נעלם ואין לי מוזג מתי זה קרה (או בלילה או אתמול בעבודה ולא שמתי לב שהכבל נעלם). ואני בטוחה שזה היה שם ולא אני ולא בעלי לא הוצאנו אותו משם.

 

כל הנסיעה אכלתי סרטים מפחידים. מישהו ישב באוטו שלי. מישהו ישב אולי במושב שלי ונגע איפה שאני נוגעת עכשיו וחיטט לי בתא כפפות ואולי התעסק בדברים אחרים. זה ממש מפחיד!

אני תמיד מקפידה לנעול את האוטו בגלל שאני יודעת שהשלט שלי לפעמים עושה בעיות אז כל פעם שאני נועלת אני מוודאה ששמעתי את הנעילה וראיתי שהדלתות ננעלו. לפעמים אני אפילו לוחצת על הנעילה עוד כמה פעמים (רק הנעילה, אין מצב שלחצתי בטעות על פתיחה).

קיצור מפחיד!

 

חוץ מזה לא קורה יותר מדי בחיים כרגע. עובדים כל הזמן וכשלא עובדים אז עושים קניות בסופר או עושים כלים או מנקים את הבית או מקפלים כביסה או רואים סדרות.

 

סופש היינו בעכו. היה חם ונחמד ונגמר מהר מדי.

בשישי אולי ניסע קצת להורים שלי ולראות את גלאל שלא ראיתי אותה כבר יותר מדי זמן.

 

נ.ב. המזגן בחדר שינה התקלקל ועכשיו אנחנו ישנים בחדר אורחים. תמיד נחמד.

נכתב על ידי , 10/8/2015 09:36  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Me & Me again ב-13/8/2015 08:51




כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)