לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

8/2015

ולפעמים אני גאה בעצמי


סוף שבוע אחרון היה ממש נחמד. לעומת התקופה האחרונה שהייתה קצת קקי.

יום חמישי נסענו לרחובות לפסטיבל האוכל הבינלאומי עם זוג חברים טובים. אומנם השאר פחות התלהבו מהמבחר וחשבו שאם לפסטיבל קוראים אוכל בינלאומי אז יהיה אוכל בינלאומי (סוג של היה. בורקס טורכי הוא מטורכיה לא?) אני ממש אהבתי את האוירה שהייתה, זללתי להנאתי תפו"א (שלא מי יודע בינלאומי אבל ממש טעים) והיה לי מצב רוח טוב באופן כללי.

ביום שישי בבוקר תקתקנו קצת סידורים מנהלתיים. אחרי הצהריים הלכנו להגיד מזל טוב לסבא ואחרי זה נסענו לאכול דר לק ביפו עם ההורים. היה טעים וממש נחמד להסתובב בטיילת ארבעתינו.

בערב יצאנו לטריפל דייט עם גלאל, לירון והנילווים. ישבנו בהרצל כמה שעות ופטפטנו על החיים. הסתלבטנו על עצמינו כמה שאנחנו זקנים והיה לי כייף למרות שב11 כבר הרגשתי שאני הולכת להתעלף מעייפות (פספסתי את השנץ שלי באותו יום).

ביום שבת נסענו ליומולדת של חברה, שאירגנה את המיני מסיבה בבריכה של הקיבוץ שהיא גדלה בו. היה ממש נחמד להשתכשך בבריכה (אחרי שפעם אחרונה שראיתי מים שהם לא במקלחת היה בירח דבש שלנו). הבאנו איתנו אוכל צמחוני לעשות על המנגל והיה כייף שיש לנו מה לאכול לשם שינוי שהוא לא פיתה וסלט רק.

בערב אותו חברה שחגגה יומולדת ובעלה קפצו אלינו הבייתה כי היו באזור והביאו עוגה מאוד טעימה.

באמת שהיה סוף שבוע כייף שבאסה שנגמר.

 

השבוע בנתיים (חוץ מלתקתק עבודה) אני מתקתקת את כל הסידורים החשובים שלי שאני דוחה כבר מלא זמן כמו לקבוע תורים ולבטל אחרים.

היום חתולי עבר סירוס. בבוקר כשהבאתי אותו למרפאה חתמתי על כתב וויתור מפחיד וביקשתי שיתקשרו אלי כשהוא יסיים את ההליך. אז הבחורה שם הייתה מקסימה ובאמת התקשרה אלי ודיווחה שחתולי בהתאוששות והכול עבר בסדר.

מעניין אם הוא יסלח לנו על המהלך הזה.

 

המשך השבוע צריך להיות טוב. מחר ההורים שלו חוזרים מחול והוא שוקל ליסוע להפתיע אותם בשדה. לדעתי זה אחלה רעיון ואני ממש זורמת הבעיה רק שהוא קבע תוכניות עם חברים מהעבודה וקצת קשה להזיז, אז נראה מה יהיה.

יום רביעי, יש ערב יין במתחם הקטר פה. קבענו ללכת עם אותו זוג חברים טובים מפסטיבל האוכל - טוב ככה זה שהחברות מושתתת על דבר אחד בלבד :)

ויום חמישי נוסעים לחתונה שאמורה להיות ממש טובה.

חוץ מזה חברה טובה שלי מתחתנת שבוע הבא וכבר דיווחה לי שיהיו לי הרבה טלפונים לעשות לאישורי הגעה והיא בכלל טסה לפראג ביום רביעי.

אז מבחינתי אין לי בעיה שהשבוע הזה יטוס.

אני לגמרי בעד.

אני מחכה לחגים לנוח קצת, לאכול אוכל טוב ולראות משפחה (לא את כולם, רק חלק מאוד מסוים)

 

נ.ב. הזוג חברים שאנחנו אוהבים לאכול איתם בוגד בנו ועובר לבירה. למרות הדרמה ששיחקנו, אני אספר בסוד שאנחנו מאוד מפרגנים כי הם עוברים בעקבות הצעת עבודה שהיא קיבלה. חוץ מזה עכשיו אשכרה תהיה לנו סיבה ליסוע לפעמים לבקר שם.

נכתב על ידי , 31/8/2015 10:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)