לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

11/2006


שלום!
לאחר תקופה בה ישבתי בשקט הגיע הזמן שאשמיע קול!!
טוב בעצם המחשב שלי לא עבד אז לא יכולתי להמשיך לכתוב... בכל מקרה איימ בק אין ביזנס (חיחיחי).
התקופה האחרונה הייתה די מוזרה בשבילי התרחשו דברים טובים וגם לא כל כך...
אז קודם כל שי המון המון המון תודות על זה שבכוח הכרחת אותי להיכנס לקונדיטוריה הזאת.... שם מצאתי את אהבת חיי וארנק מלא בשטרות!!
סתם סתם סך הכל מצאתי עבודה.. אז שי תודה רבה רבה כי בזכותך שוב אוכל... (דבר כזה לא אומרים בפרהסיה).
אז נכון סוף סוף מצאתי עבודה ולקונדיטוריה לא נכנסתי באותו יום שחיפשתי עבודה אלא סתם בערב אחד שטיילתי עם שי עברנו ליד קונדיטוריה סתם באיזשהו מקום והיה שם שלט של דרושים עובדים (אני בדיוק התבכיינתי לשי שאין לי עבודה ואני אדם נזקק...) אז הוא אומר לי הנה תכנסי דרושים שם עובדים אני הייתי בטוחה שאף אחד לא רוצה בחורה בת 17 (עוד מעט 18) בקונדיטוריה.... שי הצטרך להשתמש בקצת כוח ואיומים כדי שאכנס... שם אמרו לי שעכשיו יש מישהי שכנראה תעבוד אז הוא לא יכול להבטיח לי כלו... בלה בלה בלה... בכל מקרה תשאירי מספר.
השארת את המספר שלי וכעבור כחודש הוא מתקשר אליי והופך את עצמו לבוס החדש שלי.
אז השבוע יצאתי לעבודה מלאת אנרגיות ואומרת לעצמי כל הדרך... את לא הולכת להזיל ריר... וטוב שאמרתי כך כי בקונדיטוריה הזאת היו כאלה מטעמים....
בכל מקרה העבודה לא קשה אני מנקה שולחנות מביאה קפה ומוכרת עוגיות בורקסים מאפים ועוד...
ניתקלתי בפרטון קטנטן שאני מקווה שתעזרו לי בו...
אני לא שותה קפה ולכן אני גם לא מבדילה בין כל קפה וקפה.... בבקשה תעזרו לי כי בתפקידי אני גם אמורה להכין קפה.... ויש כל כך מלא סוגים :-(
טוב אני שמחה שזאת הבעיה היחידה שלי... אז תאחלו לי המון בהצלחה בהמשך עבודתי... שארוויח מלא כסף!!!!

עוד פעם שי תודה!!

נ.ב. לירון סיפרה לי בדיחה. לשיפוטכם: (אני אישית לא הבנתי כלום אבל אם מישהו יבין שיסביר לי)
אבא וילד מטיילים בניו-יורק.
האבא: "אתה יודע בן? פעם עמדו פה מגדלי התאומים"
הבן: "ואיפה הם עכשיו?"
האבא: "הערבים הרסו אותם..."
הבן: "אבא מזה ערבים?"

ובנימת השאלה הזאת אני נפרדת מכם ומאחלת לכם כל טוב ושגם אתם תמצאו בטעות חברים כמו שי שיימצא לכם עבודה ושתמצאו גם בטעות חברים כמו לירון כדי שאף פעם לא יהיה לכם משעמם!!

לירון לאב יו!!!

נכתב על ידי , 22/11/2006 11:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)