לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

12/2006

חבר, אתה חופר!


"פרויד אומר שיש איד (יצרים בסיסיים) אז מופיע האני ואז האני העליון. האיד המתחלק לשניים: יצר טוב ויצר רע, יצירה מול הרס. יש אנרגיה לכל דבר וצריך בדרך כלשהי להוציא את האנרגיה השלילית. ציניות היא הדרך להוציא אנרגיות שליליות."
טרי מפיו של שי(מחה)!
שי!! תפסיק לחפור!!

אני מקווה שהתגעגתם אלי כי אני התגעגתי לשגע אתכם... אני לא עידכנתי כמעט חודש כי החיים שלי עברו מהפך ולא מצאתי זמן... עכשיו כשהגעתי לאיזון אני מקווה לא לעשות הפסקות ארוכות כאלה יותר... תודה!

טוב אז אני עובדת בקונדיטוריה כבר כמעט חודש ושבוע הבא אני אקבל את המשכורת הראשונה שלי!!
העבודה נחמדה עד בינונית ואני שמחה!
מצאתי גם עבודה חדשה בתור "מורה". בית- הספר הפנה אותי לתלמיד שצריך עזרה בלימודים, אז אני עוזרת לו תמורת תשלום.
החיים יפים!
רק חבל שנשאר לי מעט זמן פנוי... אך כמו שאמרתי אני מתאזנת.

בבי"ס הכל כרגיל... התחילו לאסוף כסף למסיבת סיום והנשף. והתחילו כמובן ההכנות לטכס. אני שומרת מסורת ולכן נרשמתי לאודישנים לריקוד. תאחלו לי בהצלחה. (לירון גם את!!)
היה לי היום המבחן הבית סיפרי האחרון בספרות!!! נשארה רק המתכונת והבגרות- ולא יהיה לי יותר ספרות!!!!
אז במקום ספרות תיהיה לי הבעה אבל זה כבר משו אחר!
עכשיו אני רוצה בבקשה דקה דומייה לתפילה:
האוורד מורה לאנגלית יקר, אני מתפללת חזק מאוד... שתתפטר כבר!!!
אתה והבחנים המטומטמים שלך, אתה והסיפורים חסרי הגיון... חפשו לכם חיים על כוכב אחר-לא פה!!!
הסיפור התחיל כשהוא התחיל לתת בחנים עם שאלות של דעה אמריקאיות או שאלות פתוחות בעלי כמה תשובות אפשריות. עכשיו על-פי עולמו של האוורד קיימת רק תשובה אחת נכונה וזו התשובה שלו. אם אתה לא אורי גלר ולא קורא מחשבות אתה נכשל!!

מספיק בית ספר... אני גם ככה מקבלת יותר מדי ממנו...
אני מאחלץ לכם שלא תפגשו בני אדם כאלה בחיים!

ד"ש לגלאל אליס ולירון!
שימחה תפסיק לחפור ותתקן את הפלאפון שלך למען השם!!
תודה.
נכתב על ידי , 5/12/2006 15:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גלאלוש ב-11/12/2006 18:59




כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)