לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

12/2006

חנוכה! חנוכה ! חג עמוס כל-כך!


נו אז חנוכה הגיעה ו...
אתם אומרים שסוף סוף חופש...
אנשים... ?! איזה חופש??!!
קודם כל אני קורעת את התחת בעבודה.... (נו נכון אני רציתי עבודה... עדין.)
בבית אני נמצאת עוד פחות ממה שאני נמצאת כשיש בית ספר...
טוב נו מה אני מתלוננת זה עדיף מאשר לשבת בכיתה מטונפת ולהקשיב לאדם שאפילו לא יכול לקרוא את השם שלך בצורה נורמאלית.

חוץ מזה החיים יפים. סוף כל סוף יצאתי עם גלאל לוופל בלגי!! היה טעים, היה מרגש, היה כייף, היה...
אתמול לקחתי את בת-דודה שלי לשיעור הבלט שלה. תוך כדי שי הצטרף. התחלנו כמובן לרדת מהפסים... מסתבר שאני ושי זה צירוף פיצוץ... תרתי משמע...
אכלנו את הגלידה הכי טעימה בעיר... וקיימנו שיחות נפש...
היום התחלתי עבודה בשמונה בבוקר... קיבלתי המון מלא טיפ (כיף לי) מסתבר שהעבודה הריווחית היא בכלל בבוקר...
היום כנראה אקח את בת-דודתי החמודה למסיבת חנוכה ואז אני אלך לחברה שלי... עכשיו תעקבו-
אחותה של חברה שלי עושה מסיבת יומולדת ומזמינה את אחותי, עכשיו חברה שלי לא רוצה להיתקע עם חבורת בנות, בנות טיפשעשרה מתחילות (13-14) אז היא מזמינה אותי... אז אני בעצם אלך עם אחותי לחברה שלי ואחותי הולכת למסיבה של אחותה...
ולמי שיסתבך:
לירון הזמינה אותי לבוא עם אחותי שבאה למסיבה של אחותה...
שאלות...?

יום חמישי הולכים לראות את סטפ אפ! אמרו לי שזה סרט פצצה.
אני הולכת עם לירון, גלאל... וכל מי שרוצה יכול להצטרף..!
שיהיה לכם יום נעים מאוד ושלא יכאבו לכם הרגליים...

נ.ב. אני קוראת ספר מעולה... ציטוטים בפעם הבאה!
ד"ש ללירון, שימחה ואליס!

יום נעים!
נכתב על ידי , 19/12/2006 14:16  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Me & Me again ב-20/12/2006 19:41




כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)