לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   




הוסף מסר

2/2007

יום רביעי!!!


אני שמחה!!! אתם יודעים למה?
כנראה שלא אז אני פשוט אגיד לכם...
כי לא היתה היום שביתה!!!
בכל יום רגיל אחר הייתי מתבאסת אבל היום לא!
היום נסעתי עם מגמת הצרפתית שלי לאוניברסיטת ת"א להרצאה על מולייר ואראגון. ההרצאה הייתה מאוד נחמדה בהתחשב בעובדה שהייתה בצרפתית. לאחר מכן גילינו שוקון קטנטון ליד הבניין שמכרו בו כל מיני בזול.
אני והחברות שלי קיבלנו שם את מנת העירוי היומית שלנו...שופינג!!!
הנה כמה דברים שקניתי (תגידו אם אתם אוהבים את זה):

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

כמובן שאת הדרכים הלוך ושוב עשינו ברכבת מה שלעצמו היה נחמד.





בצהריים הלכתי לשיעור עם רוי (למי שלא עוקב זה התלמיד שלי) וצעקתי עליו קצת (באמת קצת) על זה שהוא לא מרוכז והוא לא עושה שיעורי-בית טוב (אני לא נותנת הרבה). אבא שלו התקשר אליי כי ביקשתי... (איזה כייף להגיד "אני רוצה שאבא שלך יתקשר אליי"). בכל מקרה קבענו ששלושתנו נשב ונדבר עליו.
אחרי הלכתי לעבוד על הפרוייקט שלי בפיזיקה שסוף סוף התקדם. נשאר לנו ביום שני (כן אני יודעת יום של חופש) לבנות את החלק הקטנטן שתכננו היום וביום חמישי יש את המתכונת!
טוב כולם תהנו!
החלק הבא מוקדש ל: SEE IS SEA
קודם כל אני רוצה לדעת מה הקשר של הכפכף הולנדי אדמוני?
ומה זה "או שבסוף את לא מתגייסת?" מאיפה לך לדעת מה זה הסוף? ולמה אני? ובכלל מתגייסת?? אתה חייב לי הסבר!
תבוא לבקר... ואני אשתדל לעדכן יותר...

ביי.
נכתב על ידי , 28/2/2007 20:48  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Me & Me again ב-3/3/2007 16:59




כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)