לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

3/2007

הסגר מלא!!!


שימו לב שימו לב!!!

מהיום 6/3/07 אני נכנסת להסגר מלא. אני נכנסת לסגר, סוגרת דלתות וחלונות ולא זזה מהכסא (מהמחשב) עד שלא גמורים עם הדברים הבאים:

1) טיוטא של תיק העבודות של הפרוייקט שלי בפיזיקה. (עדיף למחר כי יש מחר מפגש ליטושים לפני המתכונת)

2) העבודה בצרפתית. עשיתי לעצמי הארכה... נכון שהעבודה הייתה אמורה להיות מוגשת ליום חמישי שבוע שעבר אבל אני שכחתי להביא אותה (שימו לב) אז הייתי אמורה להגיש אותה ליום חמישי הזה, ומכיוון שכל פורים ישבתי ועשיתי אותה (לא!) אני מגישה אותה יום ראשון. ככה יש לי זמן אחרי המתכונת וגם אני לא באה יום חמישי (בגלל המתכונת) אז הכל מסתדר פיקס כמו התחתונים בלי התפרים בצדדים.

3) אני צריכה להכין דפים ללמוד מהם למתכונת (קטע תיאורתי-מבאס)

אמממ... זה נראה לי כמו הכל. ושזה לא יראה לכם שטויות כי הטיוטא לפרוייקט זה סביבות ה 50-100 עמודים, בצרפתית זה אמר להיות בצרפתית (בשביל המוגבלים ובשביל העירקי(!!!)) וללמוד זה בכלל לא כייף... (לקרוא בקול של לואיסנה מהפרסומת של השמפו, קרם וכולי....)

 

חוץ מזה היה לי יום יפה. אומנם היה אנגלית אבל הוא דיבר על הבגרות בע"פ... :]

מחר ב8:40 אני נבחנת בבגרות בע"פ! זה כייף כי אני לא לומדת מחר כל היום וגם זה שטויות להוציא מזה 100.

שיעור הבעה היה שיעור כמו כל שיעור הבעה- ב-א-ל-ג-ן...

בשיעור אזרחות אני כמעט נרדמתי... את החומר אני למדתי לבד יומיים לפני (זה לא כי אין לי חיים אלא כי המורה לא מסבירה אותו וכמו כל תלמיד שחולם על ציון יפה לא הייתה לי ברירה).

ומה שהכי עשה לי את היום... בוטל פיזיקה!! טוב לא לגמרי אלא רק שעתיים משלוש, אבל זה הישג רציני! טוב יש לי מבחן יום שישי גם לזה צריך להתחיל ללמוד.

 

טוב זזתי להיסתגר...

פינת הד"שים: לירון, אליס וג'ורג'!! (חיחיח הנה חבר חדש)

.: Get one @ Icontic.com :.
נכתב על ידי , 6/3/2007 14:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)