לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

3/2007

הסגר - יום 10


זה נראה כמו נצח... ניסיתי להשלים עם הפינה שלי אבל היא מתחצפת... הייתי צריכה להעניש אותה... הפיצול אישיות מחמיר... שיחקתי עליה ת'קטע של שוטר טוב שוטר רע...

סוף שבוע מתקרב ואני שמחה...
אומנם היה לי שבוע עמוס עם הרבה פיזיקה ומתמטיקה בעיקר אני עדיין שמחה.
אני לא מאמינה שאני הצלחתי כבר 10 ימים לשבת ולהכריח את עצמי ללמוד (מה דעתכם על מדלי או מצעד??) שי לא איבדתי את הרצון שלי כפי שאתה רואה!
אז מה היה לנו היום? צרפתית ותרגיל ירידה למקלטים... אה היה גם אנגלית אבל השטיח לא נחשב!

ראיתי היום את אלאדין 3. אני לא יודעת אם זה בגלל הגיל (שלי) או בגלל הגיל (שלו) הסרט נראה לי כל כך טיפשי שאני פשוט לא האמנתי שוהציאו לאור סרט כזה. אני אהבתי מאוד את אלאדין הראשון: עלילה דמויות, שירים... הכל בטעם. את הסרט השני לא יצא לי לראות... בסרט השלישי אומנם אותם דמויות (+אבא של אלאדין ועוד כמה שודדים) והשירים דווקא לא רעים... אבל העלילה... כל כך... כל כך.. אין לי אפילו את המילה המתאימה... ג'יני הציל כמובן את כל הסרט עם קטעים מאוד יפים ומצחיקים!

היום אני ולירון פעם ראשונה מאז שאנחנו מכירות(מאז כיתה ט') לחצנו ידיים.
אני יודעת שזה נשמע טיפשי אבל אף פעם לא יצא לנו ללחוץ ידיים ואני לא יודעת מה הביא אותנו ללחוץ ידיים היום... טוב העיקר בריאות!

בערב נסעתי עם ההורים לראות את ירושלים או יותר נכון את השלג בירושלים... שהיה לא כל כך שלג... טוב לפחות אחרי כחצי שעה התחיל לרדת שלג (יש יצא לי לראות שלג)-אולי ניסע לחרמון?

ערב טוב!!

(פוסט שהיה אמור להיכתב ביום חמישי)
נכתב על ידי , 16/3/2007 15:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Me & Me again ב-16/3/2007 15:25




כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)