לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

3/2007

דברים טובים וגם לא כל כך דברים...


טוב אז אחרי שהתלוננתי המון על רמי אני אספר במה זה כבר נגמר:
שלחתי לו את התקציר היה בסדר (למזלו). רוני הפרטנר הכין מצגת (תחת לחץ ע-צ-ו-ם שלי). ישבתי כל יום ראשון (ואני מתכוונת 'כל') על סיום התיק פרוייקט מה שהסתיים בהצלחה. יום שני היה מפגש שבו רמי הודיעה לנו שהמגן שלנו הוא 90. יחסית אליי זה בסדר יחסית לאחרים זה נמוך... (לא ביג דיל). טוב אז הפרוייקט לא התקדם ממש טוב... חלקים לא עבדו, חלק לא סיימנו... ובכלל בלאגן... אז רוני לקח את הפרוייקט לסיים הבייתה. אז הגיע יום רביעי הגורלי. המבחן עצמו היה מפחיד בטירוף כי מקליטים אותך על טייפ וגם על מצלמה... הבוחן היה מוזר בטירוף כי הוא לא שאל שאלות וכל בזמן חייך משום מה. אז טוב שהייתה המצגת כי לפחות היה מה להגיד.
אחר כך הייתה הבחינה בכתב שזה שני תתי סעיפים משאלות מאגר... הלך לי בסדר גמור. כי דווקא את מה ששאלו ידעתי וסיימתי תוך משו כמו רבע שעה. זה בעצם הסוף. נפרדנו מרמי שבסוף הודיע לנו שהוא מעלה לנו את המגן (הניחוש שלי שהבוחן לחץ עליו).
טוב תאמת שביוני יש כנס בו משתתף המחזור הבא ואנחנו מציגים להם את הפרוייקט מה שיהיה נחמד כי הם יחשבו "וואו איזה גאונים" (כמובן עד שיבנו משהו גאוני משלהם).
אז זהו מה נשאר לי בחופש? לסדר (זה סיפפור נפרד) ועבודה בצרפתית... סבבה!
אה רגע לא סיפרתי לכם שקיבלתי כבר ציון... אז שני הסופיים שלי במעבדה וקרינה וחומר הם 98 ו97 (נראה לי בהתאמה).
אההה..... (אנחה) זו הרגשה מאוד טובה להיות כבר אחרי זה... טוב אני חייבת לזוז יש לי היום הרבה עבודה!
אני צריכה להיתקלח ואז לקפוץ לקופת חולים לקנות לאחותי דקסמול סינוס (היא קצת חולה) לקנות דברים לפרוייקט ולקפוץ לסבתא שלי יש לנו היום קטע של בנות!
אז שיהיה לכם סופש מהמם!
פינת הד"שים: ד"ש ללירון, לגלאל ולאליס!
נ.ב. פוסט התמונות קרוב!
נכתב על ידי , 30/3/2007 08:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)