לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

4/2007

מצב קשה...


חופשת פסח, וואלה חיכיתי לזה הרבה ובפעם הראשונה אני מרגישה שאני מנצלת את החופשה!!! (חחח תאמינו או לא).
בכל מקרה אני מצליחה לשלב בין כל הדברים שרציתי להספיק בחופש וזה נהדר!
אז אני נפגשת עם חברוץ, מסיימת עבודות (המודל כמעט מוכן נשאר רק לקנות עוד חלק אחד קטנטן) וסתם עושה כייף חיים.
אני מספיקה לקרוא ספרים (לא סיימתי עדיין את משוואת דנטה (מקבל תפניות מוזרות (עדיין שווה קריאה)) והתחלתי את המנכ"ל של ג'וזף פיינדר (נחמד מאוד (צד שלא תמיד פוגשים)). אני מספיקה לראות סרטים, לא משו ספציפי חדש אלא סתם בכללי.
אה... חיים טובים - חבל רק שצריך לחזור ללימודים בעוד שבוע.
כמובן לפני יש יומולדת!!! יש!!! סוף סוף אני אהיה בת 18! איזה אושר...
ודבר מאוד לא אופייני לי אבל אני לא יודעת מה אני עושה לכבוד. עד עכשיו לפחות חודש לפני כבר הכל היה מוכן, מוזמנים, אוכל (תיאורטית כמובן), תוכנית... השנה אני בכלל לא יודעת... טוב נחיה ונראה.
מה עוד? היום אולי אני הולכת לפסטיבל המדע במכון... ארוע מאוד נחמד למרות שזה נשמע חנוני.
חבל רק שלא מספיק חם ללכת לים או משו...
טוב שיהיה.
שיהיה לכם אחלה שבוע!

זה היה פוסט מבולבל אבל אתם מוזמנים להגיב!

ד"ש: ללירון ולגלאל (אני לא שכחתי אותך!!! ואני עדיין בעד התנחלות) כמובן לאליס שתיהיה בריאה ולמען השם תלכי לישון מוקדם יותר?!
נכתב על ידי , 4/4/2007 09:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)