לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

5/2007

פוסט בשביל שי ובשבילי או ים המלח עושה אותך מכוער! + המגניב ה-...


אז קודם כל היי לשי שכיבד אותנו עם נוכחותו! אז מה עבר עליי בזמן האחרון? יום שישי הייתה מתכונת באזרחות. אז נכון שלמדתי ונכון שחלק מהחומר במתכונת אני לא ידעתי (שי שלא תעיז להגיב על אזרחות למה הכנתי מלא עיתונים) אני פשוט הגעתי למצב של 'לא אכפת לי מה קורה אני רק רוצה שהסתיים'...

אתמול הייתה לי בגרות בע"פ בצרפתית זה היה לגמרי לא מה שציפיתי. אז נכון שהכנתי דגם... היא לא שאלה עליו. התכוננתי לדבר על דברים מסוים... נו כמובן שהיא לא שאלה... ובכלל בהתחלה כשדיברתי - היא לא הקשיבה לי. וגם הדובדבן שעל הקצפת אני הייתי אחרונה והייתי צריכה להיסחב עם הדגם הבייתה...

 

מה היום מצפה לי: אני צריכה להגיש למורה לפיזיקה מבחן בית. בעשר יש מפגש עם המחנכת לגבי מסיבת הסיום (עוד שלושה שבועות - אני הקריינית :} ), באחד יש לי בגרות באנגלית מודול F, אז אני הולכת לגלאל לעבוד על הפוטושופ החדש שלה (היי גלאל!!!) ואז שתינו הולכות חזרה לבית הספר לבגרות מודול G. אז כנראה אני הולכת הבייתה ובשבע וחצי (שנייה טלפון... ... ... אמא בודקת אם קמתי :] ) יש לי חזרות למסיבת סיום (השיכבתית) איזה כייף נכון??!

 


 

ים המלח עושה אותך מכוער!

זאת המסקנה שהגעתי אליה יום שבת אחרי שאמא שלי החליטה שנוסעים לים המלח. תבינו אני לא רואה את היופי אחרי פעם עשרים אלף בים המלח וגם לא במרכז קנדה וגם לא במיני ישראל... (למזלי הייתי שם רק פעמיים)... בכל מקרה אמא לקחה יוזמה ואירגנה אותנו וחברה שלה עם משפחה (יש לה בן בערך בגילי). אז יום שבת 6 בבוקר אנחנו בדך לים המלח. כמובן כשהגענו לשם אז דבר ראשון צריך להיכנס למים. אז זהו שלא! אני והבן של חברה של אמא אירגנו שביתה! לא ניכנסים למים! החזקנו ברחצה הראשונה, אח"כ הלכנו לאכול, החזקנו ברחצה השנייה - למדתי קצת לצרפתית (או יותר נכון עצבנתי את בן של חברה של אמא (או בקיצור בשחש"א) עם מילים בצרפתית שהוא לא יודע - ז"א רוב מה שהיה כתוב לי במחברת), עמדנו יפה מאוד גם ברחצה השלישית - שיחקנו קלפים, וברביעית - השתעממנו, ובחמישית... ובשישית... ובכמה שהיו.

כמובן שלסיפור הזה אין סוף שמח (אלא אם כן אמא שלי הייתה מספרת את הסיפור) ועם גלידה שיחדו אותי להיכנס למים. כמובן שלא וויתרתי על בשחש"א ובכח הכנסתי אותו למים (המים כמובן היו כפי שציפיתי -רטובים, מלוחים ושומניים) אנחנו הרגשנו כמו צ'יפס כשמטגנים אותו בשמן!!! כמובן שישר ארגנו מחאה וניסינו להישרף בשמש הלוהטת אבל כל מה שהצלחנו זה קצת להישתזף (לא הוגן! אחותי שמה טונות של קרם הגנה ונשרפה יפה מאוד למרות שאת רוב היום בילתה עם אחותו של בשחש"א מתחת למטרייה ענקית (שגנבה ממני)). גלידה עדיין לא קיבלתי!!

 

תיאורית הכיעור:

בזמן הרחצה האלף חמש מאות עשרים ושמונה וכל אלה שנכנסות לקטיגוריה של משעמם אני ובשחש"א ניסינו לא להירדם בצפייה במתרחש. מסתבר שרוב המבקרים הם לא ישראליים. וכל המבקרים הם לא פרופורציוניים.

גם הבחורה הכי חמודה ויפה שבים התיכון הייתה יכולה להיראות פצצה ביוםפ שבת נראתה כמו הגיבן מנוטרדם!! הצורה הקלאסית והיפה של דמות אישה מדומה לשעון חול. חלק עליון (לא חזה!!) רחב יורד למותניים צרות ואז שוב מתרחב לאאזור הישבן. מסתבר שבים המלח התרכזו ביום שבת (אולי זה הפתרון) כל הבנות (אני אפילו לא רוצה להתחיל על הבנים) שהפיגורה שלהם דומה ל... ל... ערימה של צמיגים?! אני לא מבינה את היופי בחוטיני (כן כן) בגזרה גבוהה כשהישבן שלך נראה כמו אשפה לצלוליט (מכירים את הפרסומת - 'אנחנו לא רוצים להיות בוטים') כשהבטן שלך ברוחב של חבית בירה (אולי זה זה) או חמש חביות הגובה של 10 ס"מ...  למה לעזאזל ללבוש מכנסון דפוק אותי לא רכוס או בגד ים שמהבד שלא אי אפשר אפילו לברבי לתפור בגד הגון?!

טוב אני ובשחש"א הגענו למסקנה שזה כור ההיתוך של ישראל והעולם (יש גם תיירים מהעולם, כן?!) הרבה שמש וים שומני והפך אותך למוטציה... אתה נמס והדנ"א שלך מתערבב עם זה של משהו אחר!

אם יש לכם פיתרון יותר הגיוני אני אשמח שלמוע!

 


 

המג(נ)יב ה- 5 יקבל לינקוק.

             ה-10 יקבל לינקוק ענקי

             ה-20 יקבל כפתור מדליק

             ה-30 עיצוב מקורי

*זהו לא תרגיל! זהו לא תרגיל!

 

שבוע נהדר לי ולכם!!

נכתב על ידי , 21/5/2007 08:25  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גלאלוש ב-9/6/2007 13:33




כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)