לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

8/2007

על טמפונים וצנרת בכלל


טוב אז לא יצא לי לכתוב עליי הרבה אבל לא נורא... לפחות הבידור מסופק :]

אז מה בעצם באתי לספר (היי תיתיי) זה שחוץ מהקטע שכל העולם היתגייס, דרך אגב אחותו מתגייסת בפברואר... יום שבת יצא לי להיפגש עם שי, תום ולירון היה נחמד ואחרי זה היינו צריכים ליסוע לתום ושם לפגוש את גלאל... עכשיו עד שההורים של תום היו מגיעים לאסוף אותנו מלירון... הוחלט שגלאל אוספת אותנו. ישבנו על חומת אבן קטנטנה ודיברנו... עכשיו אני צריכה להבהיר שדיברנו זה בעצם שי דיבר עם תום על עניינים שלא נגעו בי בשום דרך שהיא... בשלב מסויים זה התחיל לעלות לי על העצבים ואמרתי שצריך לדבר על משו יותר נשי... והדבר הראשון שיצא לי מהפה זה היה טמפונים!

שי ותום שמחו על הנושא החדש ומיד המשיכו לדבר (בינם לבן עצמם כמובן) על טמפונים... הם דיברו על כמה קשה להחדיר טמפון ומה קורה אם כואב... ואז שי סיפר שהוא שמע על ילדה שנקרע לה החוט ושהיא שכחה מהטמפון בכלל והייתה צריכה ללכת לגניקולוג שיוציא לה אותו... ברוב ציניותי הבהרתי לשי שאין אדם שיותר מתאים להוציא את הטמפון מהמצב אליו נקלע והצעתי אולי אמו תוכל לעזור לו...

תום הסביר לשנינו ברגע של צלילות שזאת עבודה לאינסטלטור מוסמך...

 

טוב זה בגדול... אני עכשיו אצל סבתא ליומיים של שקט וביום רביעי גלאל ואור ואני והחברה הכוסית שלי הולכים לארוע השקה (וואטאבר) ולהופעה של סינרגיה בעיר :]

לשבוע הבא מתוכננים ימית ואולי פיינטבול נחמד...

 

שני דברים שעברו במוחי:

-איזה נוסטלגיה זה לעבור על כל הבלוג מהפוסט הראשון...

-אני עברתי על שמות של ספרים שקראתי... הדבר הכי עצוב שאני אפילו לא זוכרת על מה מדברים על ספרים... אפילו לא בערך... ביאוס... החלטתי ליכתוב תקצירים של הספרים שאני קוראת... ככה אני אוכל לעקוב.

 

אממ... זהו... תיתיי אני חושבת שעברו כבר 2 דקות אז הנה...

ד"ש לכולם...

 

למה אני שומעת שירים כל כך מוזרים... אמא'לה...

נכתב על ידי , 13/8/2007 23:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)