לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

10/2007

מוקדש לגלאל


"את מרגישה את זה?" שאלתי.

לקחת נשימה עמוקה ומילאת את ראותייך באוויר הקר שהיה באותו לילה.

היינו בחניה, נשענו על אחת מהמכוניות. פרט למוזיקה שבקעה מהמועדון בו בילינו כמה שעות אחרונות, היה שקט.

מי היה מאמין שאחרי ציפייה של כמעט שלושה חודשים כהל הולך להיגמר.

בעצם, אולי זה לא נגמר עדיין. קרו שברים ששינו אותנו - ינו לתמיד. במהלך ארבעת החודשים האחרונים את סיפרת לי הכל.

איך בילית,

איךצחקת,

איך שנאת,

איך כאבת,

איך התאכזבת... איך נהנת.

ואני חייתי אחרת. את כל החודשים האלה חייתי בסיפורים. הייתי מחכה לשיחת טלפון ממך שבה תספרתי לי כל דבר, כל פרט קטן.

את מספרת ואני עוצמת עיניים ומדמיינת לעצמי את הכל.

הלילה הזה סיים הכל. את מצאת את מה שחיפשת בחודשים האלה ואני הפסקתי לחיות בחלום.

השתררה בינינו שתיקה. אני עומדת ובוהה אל החלל, חושבת על אותם הפרפרים בבטן, אותה תחושה שמילאה אותי, התחושה שמותחת את הזמן ומעלימה כל חשש.

את עומדת לידי עם הידיים בכיסים ועם מבט שמסתיר הרבה ובכל זאת מספר הכל.

חיבקתי אותך חזק. "מה הייתי עושה בלעדייך?"

הוצאת את הידיים מהכיסים ושמת לי אותם על הכתפיים, הסתכלת עמוק לתוך עיניי במבט רציני "היית חיה חיים שקטים ורגועים" ענית לי.

 

מוקדש בהמון אהבה לגלאלי שלי. אני אוהבת אותך המון!!

נכתב על ידי , 21/10/2007 16:11  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גלאלוש ב-21/10/2007 18:27




כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)