לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2008

חוזרים לשגרה או ששבורים אותה?


זה תמיד קורה... מחשבות עמוקות מציפות אותי, הנייר מולי נשאר ריק אבל הידיים פשוט לא יכולות להירגע. זאת לא הסערה הרגילה שהייתה מתפרצת ככתם דיו על כמה עמודים זה פשוט מין דקת צינה שתוקפת אותי וגורמת לי לראות דברים בצלילות עם סובייקטיביות קלילה ביותר שמביאה אחריה גל תהיות, זעקות, רגשות וסתם מחשבות שבסופו של דבר נרגעות והכל חוזר לשגרה.

זה הדברים הקטנים שעושים את זה, למשל היום בבוקר בזמן צחצוח השיניים הכל כך בנאלי הבנתי עד כמה החיים שלי השתנו... אומנם זה דבר כל כך בנאלי הצחצוח, אבל המחשבות שעולים לי מזה.

בכל אופן החלטתי שלכבוד השינוי אני משנה הכל אם כבר התחלתי מהתנהגות ובגדים.. למה לא ללכת עוד קצת ולהחליף את מברשת השיניים שלי!?

הדבר הכל כך קטן הזה שמחכה לעבודתו בסבלנות בכוס מצחינה צריל חזכות גם הוא לשמוח בשימחתינו... אתם אומרים שבטח גם המברשת הישנה צריכה לחוית כדי לראות את השינויים המדהימים האלה... וגם אני חשבתי ככה אז הכל נגמר בסופו של דבר וצריך לתת לזה ללכת.

ובכלל מגיע למברשת החדשה [שממילא תגיע] לראות את השינויים לא!?

 

מציק שכמה שאתה לא מכין את עצמך ובודק את המצב מכל הכיוונים, בגורל מצליח כל פעם מחדש להפתיע אותך. גורל הוא כנראה מישהו עם דמיון פורה מדי... הדברים שעלולים לקרות כשאתה עושה את הפעולה הכי פשטה ובנאלית הם מדהימים. עוד מטרה לגורל היא להוציא אותך מהאיזון הנפשי שלך - למה לדעתכם אנשים משתגעים?

אולי הגורל הוא רופא פסיכיאטרי שמרוויח עלינו כמויות של כסף, אז המצב נוח לו! תחשבו על זה זאת יכולה להיות הקונספרציה הגדולה של האנושות. ואם נפצח אותה אולי נצליח לשמור על שפיותינו קצת יורת. מצד שני, מהי שפיות אם לא הגבולות שאנחנו קובעים לעצמינו, לחברה שלנו. אז אם נמתח את הגבולות קצת אולי נראה פחות מוזרים לעצמינו? אולי נצליח לקבל את האחרים כפי שהם... חבל שזה תהליך שיכול לקחת יותר מדי זמן ואנחנו לא נזכה לראות את זה. אבל תדעו שאתם תמיד יכולים להגיד לעצמכם שזה הזמן להתחיל... כל דבר גדול מתחיל רק מהמחשבה ומהרבה רצון טוב או רע - בחירה שלכם.

 

שיהיה לכם סופ"ש מדהים!

 

נכתב על ידי , 9/1/2008 18:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)