לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2008

עידכון מהעבודה [שוב P:]


אז הנה נגמר לו עוד יום עבודה... זה אומר שנגמר יום שלישי וזה אומר שנגמר לו כמעט עוד שבוע עמוס.

אז מה היה לנו בנתיים?

יום ראשון הייתי במתנ"ס [כן כן חזרתי לעבוד שם פעם אחת בשבוע]. הזמן עובר שם יחסית מהר (אבל זה אולי כי זו רק הפעם השלישית שאני שם מאז שהתחלתי). יום שני [אתמול בעצם] היה יום רגיל שבסופו הגיע שופינג מפתיע, אמא הפתיע ביציאה מגניבה לעיר [אני, אחותי, אמא וחברה שלה]. קניתי זוג נעליים חמדמדות [מצד שני יש נעלים לא חמודות =]], חולצה מדהימה [או שאולי זה סריג אחרי הכל?!] בגולף, שני זוגות גרביים ועוד כמה דברים שנזקקתי להם. היה נחמד מאוד, אפילו (!!!) שיצאתי עם אחותי [כן כן אליס, את יכולה מדי פעם להיות קוץ בתחת!!!].

בכל אופן היום יש לי סדנת תכשיטנות - סדנא של 4 מפגשים שבהם לומדים טכניקות שונות של הכנת תכשיטים. הרעיון בא אחרי שהכנתי לאמא ליומולדת סט של שרשרת, עגילים וצמיד. אצלי משום מה הרעיון ללמוד בא אחרי שאני כבר עושה את זה לבד, אני חושבת שהכל באשמת אמא שלי כשבגיל 8, כשקנו לי את הגלגיליות הראשונות שלי אמרה שקודם אלמד לרכב ואז היא תקנה לי קסדה.

מחר יום גדול, כי מחר אני נוסעת ישר אחרי העבודה לתל אביב. תשאלו מה אני אעשה שם? [הבנות בינכם כמובן מבינות אותי וכבר מפנטזות על הסנטר, עזריאלי וכו'] בנוסף לזה אני פוגשת אותו מחר [נכון לכתיבת שורות אלה, כי תצחקו או לא, כשאנחנו קובעים מראש זה אפעם לא יוצר לפועל (קווה שאני לא עושה לעצמי עכשיו מזל נאחס)]. אני אסע אליו ברכבת ונבלה בנעימים [כל אחד עם הפנטזיות שלו ברגע זה P:].

יום חמישי אני ככל הנראה נוסעת לסבתא בצפון, לא ראיתי אותה כבר המון זמן אז הגיע הזמן לתפוס קצת יוזמה לא?!

בכל אופן זה השבוע שלי.... כמה עמוס [או שלא] הוא לא יהיה אני יודעת שאני הולכת להנות!

 

גלאלי, הודעה קטנה בשבילך... הסוד עובד!!! [אני חושבת - דרוש עוד זמן למחקר]

שיהיה לכולם המשך שבוע הכי הכי טוב שיכול להיות. תהנו!

נכתב על ידי , 15/1/2008 15:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Me & Me again ב-16/1/2008 07:49




כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)