לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2008

Spirit Of The Dance + ועוד כמה מסיחי דעת.


הימים האחרונים נראים מבולגנים, אך על מנת לשמור על מה שנשאר מהשפיות, מעסיקים את הדעת בדברים אחרים.

אתמול יצא לי ללכת למופע של להקה אירלנדית מצוינת. ראיתי הופעה שלה פעם בטלוויזיה ופשוט הוקסמתי. אומנם אז הם רקדו מין סוג של סטפס, התכנית שלהם אתמול הייתה מגוונת ומרתקת, כל אחד - אפילו אם לא מבין בריקוד - יכול ליהנות מהם.

 

 

אני מאוד רוצה לעבור את זה כבר, וכמו שכולם יודעים זה רק עניין של זמן. לפעמים אני חושבת שאני מגזימה מדי עם התגובה, מי שמכיר את הסיפור אולי באמת יחשוב שאין פה יותר מדי חלב לבכות עליו.

ובכל זאת אני מניחה שהגיע הזמן לשינוי חדש, השינוי האחרון בחיי היה לפני שלושה חודשים והוא בהחלט הביא לי המון דברים טובים ואני מקווה שהשינוי שאני מתכננת [שאומנם לא יהיה קיצוני במיוחד] יביא לי את משב ההזדמנויות החדשות.

 

רשימת הדברים שאני צריכה לעשות:

- לזרוק מהלקסיקון דרמה.

- להתחיל ליישם מטרות ארוכות טווח.

- לתת צ'אנס לדברים.

 

העבודה עדיין לא נמאסה עליי, ואומנם היא נעשית מונוטונית מקצת אני לא מתלוננת. קורה לאחרונה שאני מוצאת את עצמי חושבת על דברים מאוד מוזרים [מדאיגים?!] למשל אחרי נפילה [בפעם המיליון] של הנייד שלי לרצפה תהיתם אי פעם אם מכינים את הניידים שלנו נפשית לתלתולים שיבואו?

או [ואם יש לכם בעיית 'איככ זה מגעיל' אתם מוזמנים לא לקרוא] חשבתי לכתוב מכתב תלונה לאלוהים [לא בשמי - ולא זה לא עלה לראש לבד, לשם שינוי...] על כך שאנחנו לא יכולים להשתין ולהשתעל בו זמנית... [אגב תום, תודה על האינפורמציה החשובה ].

 

עוד עדכונים קטנים:

היום יש לי את המפגש האחרון בסדנת התכשיטנות.

מחר צופים ערימות שלג בירושלים [קיבלתי טלפונים מתלמידים מודאגים שחוששים שעקב מזג האוויר לא יוכלו להגיע למבחן].

שעות השינה שלי דורשים תיקון מיידי.

הגיע הזמן שפינת השקיות שלי תנוקה לאלתר.

 

לכולם אחלה יום והמשך שבוע נעים.

 

הודעה לגלאל : מוזמנת להגיב!

נכתב על ידי , 29/1/2008 14:14  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Tricky Tricky ב-30/1/2008 18:32




כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)