לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm one of these bad things that happen to good people


Jump Laugh Go Crazy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2008

חיי בארבע שורות


'הגיע הגל והתנפץ על המזח,

רסיסי האהבה מתפזרים באוויר.

אילמים, בינינו קיר של קרח,

מחכה בדממה ליום שיפציר...'

 

לרגע הרגשתי היום כאילו חיי נמצאים על מצב המתנה, ולמרות שכמה החודשים האחרונים בהחלט הביאו גוונים חדשים לחיי אני עדיין מרגישה שזה לא זה.

החלטתי לא להתייחס לזה כאל מכשול או מעצור אלא כאל תמריץ. משהו שידחוף אותי להשתנות אל עבר הדבר המושלם [שלא תבינו אותי לא נכון אני לא משנה את עצמי בשביל אפ'חד, ומי שלא מרוצה ממני מוזמן ללכת], להביא את עצמי לחפש את הדבר שבאמת יגרום לי להיות מאושרת.

יש עוד כמה דברים שאני צריכה לעשות על מנת להרגיש שעברתי את השלב סופית. כרגע בראש שלי יש שני דברים ואני לא יודעת אם יעלה לי משהו. האפשרויות לשינויים כל כך מעטים כרגע ואני הכל זאת עם הדמיון הפורה שלי [וקצת הרבה אומץ P:] הצלחתי למצוא משו...

 

והפעם אני אפסיק לדבר בשפת ה'תתאמצו כדי למצוא פה הגיון' [בערך] ואספר באמת מה אני מתכוונת לעשות.

אני ושושה [הכינוי של חברה שלי, כל מה שנגזר מ-שוש (shush), החל משושית ועד שושוש P:] קבענו למחר תור במספרה.

שושיקס רק מחדשת את התספורת שלה ואני החלטתי שהשינוי שלי יתחיל בראש [תרתי משמע]. לשמחת כמה וכמה פרסונות אני חוזרת אל הצבע הטבעי שלי [אני עדיין לא בטוחה שארזתי מספיק אומץ בתוכי להתמודד עם הצבע האמיתי שלי כל כך בפתיחות, וככל הנראה אתם - אינטלגנטים שכמותכם - תעלו על זה מהר מאוד].

אז מה הסיפור שלי בעצם.

היותי ******** לא הטרידה אותי במיוחד כשהייתי קטנה, אך לפני כשנתיים החלטתי שהצבע לא משקף את האינטלגנציה העמוקה שלי [קבלו זאת בציניות כמובן]. ולכן לקחתי חינה אדומה [כן, כן, זה בריא לשיער] וצבעתי. התוצאה הייתה מעט שונה ממה שציפיתי אך מהר מאוד התרגלתי ואף היתאהבתי בו. רבים [תום למשל] בלי סוף ניסו לשכנע אותי לחזור אך סירבתי בתוקף עקב הסטיגמות המרובות.

לפני יומיים החלטתי שאני יכולה להתמודד יפה מאוד עם הבדיחות הגרועות ואני חוזרת לשורשים [חח אני מצחיקה את עצמי ממש].

אז בכל אופן אתם מוזמנים לאחל לי בהצלחה למחר.

ואני אאחל לכם המשך יום רביעי חמים ונעים - ניפגש בשלג ירושלים =]

נכתב על ידי , 30/1/2008 14:54  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גלאלוש ב-3/2/2008 18:48




כינוי: 

בת: 35

ICQ: 261894638 




10,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe & Me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me & Me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)